Hop til indhold
Jernsvinet

Holstebrovej 151 i Raunstrup ved Viborg

Recommended Posts

På jagt efter et før nytårsknald havde jeg først aftalt et møde med Malene fra Viborg (plejer at annoncere på annoncelight - https://annoncelight.dk/annonce/93506/sutter-pik-fredag-viborg), men på det aftalte tidspunkt kunne jeg ikke ringe hende op igen og kørte så til Raunstrup, hvor der plejer at være nogle søde og flotte thaipiger. Kørte ellers på vejen lige forbi Holstebrovej 15, Mermaid http://mermaidhouse.dk/trine-tease-2/  men adgangsforholdene der er ikke særlig diskrete, da der er en dum stejl udkørsel, hvor man kan blive noget eksponeret, så jeg kommer, der kun når jeg ved der virkelig er noget at gå efter - at Trine Tease netop var på besøg anede jeg intet om, da det ikke fremgik af deres vagtplan, jeg ellers havde studeret få dage forinden og jeg havde endda sendt en PB til Trine for at spørge, hvornår hun optrådte der igen - desværre uden svar.

https://www.google.dk/search?q=holstebrovej+151&oq=holstebrovej+151&aqs=chrome..69i57.6200j0j7&sourceid=chrome&espv=210&es_sm=93&ie=UTF-8

Tlf.  25 84 66 21

Stedet ligger ca. midt i Raunstrup med diskret parkering i gården. Man skal så om til fordøren i udhænget og ringe på, men de kan høre og se, når der kommer nogen ind i gården, så de plejer at være hurtige til at lukke op. Indenfor sætter man skoene og bliver vist ind i et af de 2 massagerum. Denne gang blev jeg vist ind i bollerummet ud til gaden, hvor der som regel er meget mørkt, men de havde fået nogle nye lamper, som de desværre havde overdækket med håndklæder for at dæmpe belysningen. Jeg tog håndklæderne af og så var der da nogenlunde belysning  :grin:

Pigen/mutteren, som viste mig ind, er meget lille og jeg har aldrig fået massage eller andet af hende, selvom jeg har haft lyst flere gange at spørge hende. Hun viste mig en menuseddel, hvor en ½ time cocktail kostede kr. 1200,-. Jeg foreslog kr. 800,- i håb om lidt rabat, som gammel kunde og håb om mere normale priser, men jeg kunne kun få hende ned i kr. 900,- denne gang, men jeg skulle nok have været mere vedholdende for den unge pige der så kom, var ikke helt ung længere og hvad jeg synes er værre - lidt for buttet med lidt michelinmand over sig, men hun havde da markerede læber og et kønt ansigt, bortset fra lidt røde mærker af filipenser.

Før vi begyndte på massagen ville jeg have hende til at tage alt tøjet af - det var hun som mange små thaipiger, noget genert overfor og vente sig om, mens hun gjorde det - meget sjovt og pirrende. Jeg begyndte så at kæle lidt for hende og tage hende lidt på brysterne - det var hun vist ikke så meget for og ville vi straks skulle ligge os over på sengen istedetfor, men jeg havde nu tænkt mig en lækker opvarmning med pirringssvensk, som jeg før har fået til UG på stedet, men af en anden slank og flot pige. Hende her kunne ihvertfald ikke finde ud af det, selvom jeg flere gange forsøgte at instruere hende i at gøre det på samme måde med flad hånd der snos rundt om pikhovedet, medens forhunden trækkes tilbage med den anden. Spyt ville hun heller ikke bruge og anvendte den sædvanlige olie. Nå, men det lykkedes da efterhånden at få noget fornuftigt ud af det og jeg lod hende slutte af med lidt fransk - men nu ville hun altså over på sengen og bumbum. 

Først satte jeg mig imidlertid overskrævs på brystet af hende, så hun kunne starte med at sutte mig helt på toppen. Nu er jeg imidlertid rimelig velvoksen forneden, men har hidtil ikke oplevet thaipiger klage over det - tværtimod. Med hende her var det imidlertid anderledes, selvom jeg ikke følte hun var stram på nogen måde, klagede hun sig alligevel gevaldigt, da jeg fik den banket helt i bund og lagt hende over på siden og foreslog en omgang spansk istedetfor. Nå OK - jeg har vist ikke prøvet spansk med en Thaipige før af naturlige årsager, men hende her vidste åbenbart hvordan det skulle gøres - og nu var hun også lidt buttet, så med lidt olie gled det ligesom i smør (havde jeg da bare vidst Trine Tease http://www.massageguide.dk/profile_gallery.asp?i_ProfileID=6370 http://www.venuslogen.dk/logen/board45-anmeldelser/board2-anmeldelser-af-piger-i-jylland-og-p%C3%A5-fyn/26693-en-fantastisk-time-i-trine-tease-selvskab/ sad nede på Mermaid  :evil: )

Egentlig har jeg længe vidst at alle piger kan udøve spansk om de har store eller små bryster er ligegyldigt. Men mange piger tror ikke de kan og har ikke prøvet det, men enkelte gange har jeg oplevet piger der ikke har prøvet det før få orgasme ved bare at få pikken op mellem brysterne - selvfølgelig efter lidt opvarmning, men det har alligevel overrasket mig - og især at de ikke havde prøvet det før - er mænd virkelig så tilbageholdne? Nå, jeg gav ihvertfald pigen en ordentlig omgang, hvor jeg kørte den op og ned og trak tiden ud for bare at få lidt for pengene og efterhånden helt fik sved på ryggen, før jeg endelig sprøjtede ud over hendes små buttede bryster. "Der findes ikke for små bryster - kun for store hænder". 

Bagefter kunne jeg næsten ikke stå på benene og hun grinte og lod mig ligge og hvile lidt, mens hun gik ud i stuen og spiste morgenmad sammen med den lille pige, der passer "frisørsalonen". Da jeg kunne stå på benene igen, fik tøjet på og gik ud i stuen for at sige farvel sagde den lille: "Vi ses igen - imår´en"  :lol:

Nu måtte jeg vist hellere ud og få fundet nogle heksehyl  :wink:

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Egentlig har jeg længe vidst at alle piger kan udøve spansk" undskyld her grinte jeg sgu lidt:) du er sgu ved at have regnet den ud hva :-P  :-P  :-P

troede stedet var lukket, men har også hørt at pigerne var lækre....

thai piger er dog ikke umiddelbart min kop the medmindre de er sygt dejlige, så har aldrig taget chancen og besøgt et thai sted.

umiddelbart lyder det så også som om at dette sted ikke er så lækre længere

Del dette indlæg

Link til indlæg

"Egentlig har jeg længe vidst at alle piger kan udøve spansk" undskyld her grinte jeg sgu lidt:) du er sgu ved at have regnet den ud hva :-P  :-P  :-P

troede stedet var lukket, men har også hørt at pigerne var lækre....

thai piger er dog ikke umiddelbart min kop the medmindre de er sygt dejlige, så har aldrig taget chancen og besøgt et thai sted.

umiddelbart lyder det så også som om at dette sted ikke er så lækre længere

Hvis du aldrig har besøgt et thai-sted, har du absolut noget til gode - tag dog chancen og bestil i første omgang kun ½ - 1 times massage - smid al tøjet og se om du ikke får et uimodståeligt tilbud - de kan ihvertfald godt tænde mig - bare ærgerligt at de ikke gider lære sprog, så man bedre kunne snakke med dem - men der findes da også thai-piger der er gode til det danske sprog - du kan evt. lave en efterlysning desangående - og så find en der er god til svensk pirringsmassage.

Pigen var som sådan sød og lækker nok, men jeg har bare oplevet det bedre på stedet og andre steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare lige for at være totalt Off Topic...du kunne møde Diana mandag uge 53 hos Mermaid House :mrgreen:

Og hvad skulle jeg så bruge den oplysning til - den er jo ligeså ubrugelig, som den alder hun har opgivet de sidste 10 år.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad skulle jeg så bruge den oplysning til - den er jo ligeså ubrugelig, som den alder hun har opgivet de sidste 10 år.

der er jo ikke noget der hedder uge 53 ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

der er jo ikke noget der hedder uge 53 :wink:

Jo, hos Mermaid: 

http://mermaidhouse.dk/kalender/

Uge 53                         Mandag   Tirsdag   Onsdag   Torsdag   Fredag   Lørdag   Søndag                            Diana   Lukket    lukket    lukket   lukket   lukket   lukket

Det vil ikke rigtig stå over hinanden, men Diana skulle have stået direkte under Uge 53.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

tja det er ret langt nede på listen, må jeg indrømme

Hvis du aldrig har prøvet en Thai-pige, aner du jo heller ikke hvad du er gået glip af - tænk hvis nu du godt kunne lide is, men ikke ville prøve, fordi du engang havde smagt lakrids :roll:   Gå dog ind et thai-sted og få en smagsprøve til kr. 300,-. Behager pigen dig og opfordrer til mere, har du forhåbentlig taget lidt forstærkning med - ellers tager hun sikkert også godt imod dig næste gang  :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis du aldrig har prøvet en Thai-pige, aner du jo heller ikke hvad du er gået glip af - tænk hvis nu du godt kunne lide is, men ikke ville prøve, fordi du engang havde smagt lakrids :roll:   Gå dog ind et thai-sted og få en smagsprøve til kr. 300,-. Behager pigen dig og opfordrer til mere, har du forhåbentlig taget lidt forstærkning med - ellers tager hun sikkert også godt imod dig næste gang  :D

Det er altid godt at kender priserne for massage, og så lige have 300 kr ekstra med :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...