Joan 124 Skrevet 22. August, 2023 Erfaringer https://annoncelight.dk/showad/382534 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fasso 17 Skrevet 22. August, 2023 Har lige skrevet med hende - man kan åbentbart ikke ringe Jeg bestilte en tid i morgen men hun svarede tilbage at jeg skulle skrive igen i morgen?? måske ok - måske fake i får et referat hvis det lykkedes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 33 Skrevet 22. August, 2023 Var hos hende for nogle dage side. Både positive og negative ting: Positivt: Det er hende på billederne, 100%. Hun er sød og intelligent Hendes massage er fantastisk. Sex er udemærket. Negativt: Hun er ikke dansker, en eller anden skriver for hende Der var ikke meget tantra over sex delen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ungOgFræk96 1 Skrevet 23. August, 2023 John Nielsen skrev, for 21 timer siden: Var hos hende for nogle dage side. Både positive og negative ting: Positivt: Det er hende på billederne, 100%. Hun er sød og intelligent Hendes massage er fantastisk. Sex er udemærket. Negativt: Hun er ikke dansker, en eller anden skriver for hende Der var ikke meget tantra over sex delen. Kysse hun? Var der noge gfe? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Nielsen 33 Skrevet 23. August, 2023 ungOgFræk96 skrev, 1 time siden: Kysse hun? Var der noge gfe? Ingen af delene synes jeg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg