Hop til indhold

Hvad mener I mænd…….

Featured Replies

Skrevet

…. om annoncer uden billeder? Jeg overvejer at lave en ny annonce på annoncelight men deres nye betalingssystem gør det umuligt for mig at få billeder på..,

Jeg kan forstå at nogen har falske eller utroværdige billeder i deres annonce…. Er det så ikke bedre med ingenting og så til gengæld en god kommunikation? 

Vil I gå langt uden om en annonce uden billeder eller vil I give den en chance? 

Skrevet
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 4 minutter siden:

…. om annoncer uden billeder? Jeg overvejer at lave en ny annonce på annoncelight men deres nye betalingssystem gør det umuligt for mig at få billeder på..,

Jeg kan forstå at nogen har falske eller utroværdige billeder i deres annonce…. Er det så ikke bedre med ingenting og så til gengæld en god kommunikation? 

kommer meget an på ordlyden

Skrevet
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 2 minutter siden:

Hej

personligt springer jeg de annoncer over,  hvor der ikke er billede.

det er fedt hvis der er billeder der er nye - og ikke er 10 år gamle eller flere killo siden

jeg kan godt leve med fake billeder, hvis de dog er vellignende mht. højde størrelse på krop bryster osv. jeg kan godt forstå de piger der gerne vil være anonyme 

Skrevet

Jeg springer også de annoncer over, der ikke har billeder.

Skrevet

Udseendet betyder mindre for mig end personligheden, så hvis du er flink og rar kontakter jeg dig. Også uden billeder.

Skrevet
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 10 minutter siden:

…. om annoncer uden billeder? 

Super god idé…. Hvis du ikke gider at have kunder i biksen. 
Annoncer uden billeder giver absolut ingen mening… Vend den om, ville du selv købe ind på en annonce uden billeder…. Næppe.

Skrevet

Hvis der ikke er billeder, men teksten er rigtig god - så kan jeg finde på lige at søge på annonce nummer herinde. Medmindre der er overvældende mængde gode anmeldelser, så springer jeg over. Og selv med dette, så hjælper det, at jeg kan modtage et billede på snap eller lignende inden møde, bare så man har en eller anden idé om, hvem man møder.

Skrevet

Jeg lægger meget vægt på billeder.... MEN har alligevel faldet for ordlyden i en annonce uden billede for snart 4 år siden. Hvis der havde været billede af den storbarmede pige havde DET skræmt mig væk, men jeg blev der, og jeg ved ikke længere hvor mange gange vi har været sammen, og vi skal igen på torsdag <3

Skrevet
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 32 minutter siden:

Jeg tror mange af os går udenom annoncer helt uden billeder af flere forskellige grunde men hvis du har en annonce uden billeder og jeg skal prøve at være en smule konstruktiv istedet for kun at have nej hatten på så foreslår jeg:

1. Skriv klart og tydeligt evt. allerførst hvorfor du  ikke har billeder på (Grunden kunne være formildende for nogen). 

2. Overvej om du kan tilbyde anonyme teaser billeder til folk der virker seriøse sendt til dem og om det skal med i annoncen. 

3. Læg alt hvad du har i en god tekst da den nu er det primære der skal fange interessen og få kunder til. 

4. Overvej om der er andre platforme du kan bruge sideløbende til annoncer eller kontakt hvor billeder er muligt. 

Held og lykke med det @Varmoghjerteligkvinde :)

Skrevet
Varmoghjerteligkvinde skrev, 1 time siden:

Annoncer uden billeder springer jeg over

Skrevet

Annonce uden billeder er ok med mig. Men beskrivelsen af dig skal så være meget detaljeret og præcis.

Derudover kunne du jo skrive, at hvis man ikke kan lide det man ser/møder, så er der "gå igen garanti", som jeg har set i nogle annoncer.

Skrevet
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 3 timer siden:

ja, må jeg nok sige. Jeg vil gå uden om en annonce. Jeg er visuel og vil vide, hvem jeg møder. At nogle lægger falske billeder op er blot et ekstreme som jeg prøver at undgå.

Skrevet

Der skal være et par aktuelle billeder samt en ærlig angivelse af alder, højde og drøjde.

De flestes udseende er i øvrigt alderssvarende.

Én times fornøjelse svarer hurtigt til en dags nettoløn, så jeg vil gerne vide, hvad jeg går ind til.

Skrevet

har du prøvet at kontakte annoncelight og høre om der er noget galt siden du ikke kan få billeder med, tænker der er mange andre derinde som har billeder på deres annonce, så der må da gå et eller andet galt i dit tilfælde :)

og tilbage til spørgsmålet... jeg springer også annoncer over hvis ikke der er nogle billeder :)

Skrevet

Det er helt principelt for mig, da jeg er visuel.   Er der ingen billeder i annoncen, så læser jeg heller ikke teksten.

Skrevet

Jeg har haft alt for mange dårlige oplevelser med annoncer hvor billederne var taget fra “gunstige” vinkler - og dermed ikke retvisende. Så nu går jeg udenom alle annoncer hvor billederne ikke er af god kvalitet med gode vinkler. Jeg ville slet ikke overveje at besøge en pige uden billeder. Jeg starter altid med at se på billederne, hvis,de er tvivlsomme eller ikke er der - så læser jeg ikke teksten og går videre til næste annonce.

Beklager, men det er sporten kort. 

K

Redigeret af Kanon1

Skrevet

Jeg ville ALDRIG besøge en pige, som ikke har billeder i sin annonce. 

Skrevet

Jeg har fra tid til anden henvendt mig på annoncer uden billeder.

Fælles for de annoncer jeg har henvendt mig til er at de har været yderst velformuleret, har tilbudt nogle af de ydelser som jeg godt kan lide, men der ikke særlig hyppigt udbydes og at der allerede i annoncen er tilbudt at sende billeder ved kontakt.

Skrevet

så længe du skriver " 10000 % real " så skal jeg nok tro det du skriver :mrgreen:

andre har fået annoncelight til at virke , det kan du også . om ikke andet kan du smække et link på til din hjemmeside med billeder

Skrevet
Varmoghjerteligkvinde skrev, for 7 timer siden:

…. om annoncer uden billeder? Jeg overvejer at lave en ny annonce på annoncelight men deres nye betalingssystem gør det umuligt for mig at få billeder på.

Mit gæt!

Du vil sikkert få flere henvendelser end nu.....

De fleste med ønsket om at få sendt fotos' af dig. :(

Skrevet

I give den en chance

ja

god OG TYDELIG men ikke for lang kommunikation

Den mandlige race er generelt meget visuelle. Fotos er for langt de fleste det første (og tit eneste), man kigger efter og på. Der er naturligvis nogle gp-kundegrupper, der søger specifikt på lokation, hvad de kan lide (alder, udseende osv) eller pris. Gp er nok ikke så meget anderledes end at søge på hoteller, børnehaver og mobilehomes. 

Hvis du måske filtrerer/screener, så de kan undgå de uønskede henvendelser men fortæller, hvorfor der ingen fotos er (en lille linie) og så gør udseende, ydelser, pris osv ty-de-lig. Og man kan vel skrive, at et par fotos kan fåes ved henvendelse (og sende dem, man ellers ville have brugt i annoncen). Det kræver så nok mail, snap, wa, mms.

Kan se ovenfor, at min påstand allerede er bevist. Vil dog sige, at nogle af mine bedste møder rent faktisk har været med billedløse piger og hvem ved: måske får du nogle "helt nye og gode typer" kunder i denne periode. Prøv. Learning by doing. Dit svar kommer nok ret hurtigt ift om teksten er indbydende nok eller den mandlige race bare notorisk er VI-su-El-LE.

Sanook´s gæt kan meget vel vise sig at blive realitet, men du ved det ikke, før du prøver. Alternativet er....?

Citat

Du vil sikkert få flere henvendelser end nu.....

De fleste med ønsket om at få sendt fotos' af dig.

Redigeret af Martijes

Skrevet

For mig er billeder på profilen ikke vigtigt, jeg vil hellere kende rigtig alder, højde og vægt.

Kys og berøring er vigtigere for mig.

Faktisk har de to sidste gp'er, jeg har mødt, været fantastisk dejlige til at kysse.
Lov til at røre er også vigtigt.

Skrevet

Hvis der er hold i udsagnet om;

"Et billed siger mere end 1000 ord"

så bliver det meget svært at tiltrække mænd, gæster eller kunder uden billeder i en annonce !!!  :geek:

image.png.fc6b3f7c4992f2c1217a988d93f04851.png

Vi mænd er som mange ganske rigtig påpeger her i tråden; meget visuelle i denne sammenhæng. :shock:

Personligt er det kun yderst få virkeligt velskrevne annoncer uden fotos som har vakt min interesse, men usikkerheden og den manglende visuelle idé, om hvad og hvem der møder en har indtil videre afholdt mig for videre kontakt og (evt) aftale om fremmøde. Alt i alt synes jeg det er for usikkert og "for meget op ad bakke" ...  :wacko:

https://www.socialsellingcompany.dk/et-billede-siger-mere-end-tusind-ord/

Pøj pøj med projektet @Varmoghjerteligkvinde 

/Cruise 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.