Hop til indhold

Alexa og Maria, øv…..(det bliver dyrt)…

Featured Replies

Skrevet

Ok, long time reader, first time poster….

Jeg har i længere tid gjort tilløb til min første anmeldelse af et af mine mange GP besøg. Jeg er en dansk mand i min ‘bedste’ alder, sidst i 40’erne..

Som udgangspunkt bryder jeg mig egenligt ikke om at ‘anmelde’ et andet menneske, men eftersom jeg længe har draget fordel af jeres anmeldelser og kommenterer, ja så, bør jeg vel også give lidt tilbage til miljøet…

Den anden dag var jeg så heldig at være sammen med Alexa og Maria. Et par super dejlige kvinder, som på ingen måde skuffede. 

https://nympho.dk/n13183/4184/maria-sexbomb-in-amager/

https://nympho.dk/n13174/4182/alexa-international-top-class/

De var begge meget søde, sexede, og service minded, og jeg gik derfra med et meget stort smil på læben, og 100% tilfredsstillet. Dejlige kys, lækkert blow, dejligt sex osv.  Det hele vildt lækkert.

Min umiddelbare tanke var, …øv, i det lange løb bliver det her dyrt. Jeg kunne meget nemt blive afhængig…

Oplevelsen med disse to skønheder ligger langt over gennemsnittet med andre GP’er, og uden tvivl alle pengene værd. 

Deres lejlighed på Amager er ok diskret, og selve bestillingen var nem og ligetil. 

Jeg har ikke tænkt mig at beskrive vores tid sammen, eller give dem karakterer, men kan kun give dem begge min helt klare anbefaling. Jeg vender helt sikkert tilbage. Gerne meget snart.

/Forrest G.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.