Hop til indhold
Gump Forrest

Alexa og Maria, øv…..(det bliver dyrt)…

Recommended Posts

Ok, long time reader, first time poster….

Jeg har i længere tid gjort tilløb til min første anmeldelse af et af mine mange GP besøg. Jeg er en dansk mand i min ‘bedste’ alder, sidst i 40’erne..

Som udgangspunkt bryder jeg mig egenligt ikke om at ‘anmelde’ et andet menneske, men eftersom jeg længe har draget fordel af jeres anmeldelser og kommenterer, ja så, bør jeg vel også give lidt tilbage til miljøet…

Den anden dag var jeg så heldig at være sammen med Alexa og Maria. Et par super dejlige kvinder, som på ingen måde skuffede. 

https://nympho.dk/n13183/4184/maria-sexbomb-in-amager/

https://nympho.dk/n13174/4182/alexa-international-top-class/

De var begge meget søde, sexede, og service minded, og jeg gik derfra med et meget stort smil på læben, og 100% tilfredsstillet. Dejlige kys, lækkert blow, dejligt sex osv.  Det hele vildt lækkert.

Min umiddelbare tanke var, …øv, i det lange løb bliver det her dyrt. Jeg kunne meget nemt blive afhængig…

Oplevelsen med disse to skønheder ligger langt over gennemsnittet med andre GP’er, og uden tvivl alle pengene værd. 

Deres lejlighed på Amager er ok diskret, og selve bestillingen var nem og ligetil. 

Jeg har ikke tænkt mig at beskrive vores tid sammen, eller give dem karakterer, men kan kun give dem begge min helt klare anbefaling. Jeg vender helt sikkert tilbage. Gerne meget snart.

/Forrest G.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...