Hop til indhold
TDAM

Victoria Secret Model = New sexy Alexia in Odense!Real and fresh photos!

Recommended Posts

Sååå

Jeg fik lige frokost pause fra arbejde og tænkte at jeg da lige skulle ses med Alexia i Odense. Jeg havde skrevet med hende et par timer forinden og vi havde aftalt 45 min hygge. Som med alt andet havde jeg inden mødet gjort min research for at læse hvad andre havde af erfaring med hende. Min opfattelse var at nogle, i starten, havde været i tvivl om hun var fake eller ej. Dog ser det ud til at resten som havde mødt hende ikke havde skrevet andet end positive anmeldelser af hende. Jeg var derfor ikke i tvivl om at hun var reel...Så ja min anmeldelse forsvinder nok bare i bunken af nice anmeldeser. Nåh hva skete der så?....

.... Jeg kom til adressen og Alexia ringede mig op på telefonen og sørgede efterfølgende med  åbnede døren til opgangen. Min første opfattelse var at hun dog lød mega sød! og hun var også rigtig god til engelsk så kommunikationen var helt i top fra starten. 

JEg fandt den rigtige dør og blev modtaget af hende.. Wow wow wow!....Damn! var min første tanke! så er der sku jackpot!.. Hold nu op hvor var hun dejlig og skøn at se på i ført lækker sort lingerie. Et syn for guderne! og jeg var slet ikke i tvivl om at hun er 1:1 i forhold til alle billederne. Derudover er Alexia mega behagelig og nem at tale med. Det er virkelig sjælendt at jeg har følt at kvinden har været så oprigtigt ift. den hun er. Kemi'en var der bare! hun er sku bare "this genuinely. kind, loving, nice girl". Jeg fik massage, handjob, bj, og en ordentlig omgang lækker sex.! kæft det var godt.. Desværre kom jeg lige tidligere end jeg havde håbet.. men hvem fan kan holde sig når man er sammen med en Victoria Secret model?? Det udseende og den body... wow! Just next level shit!  Sååå... krop, udseende og personlighed top! Alt gik op i en højere enhed. 

Da vi var igang nød jeg virkelig synet af hende og det følelses som kemien bare var der og at vi bare fald i hak fra starten. Vi havde sku et Moooooommmmmennnt.... Eller flere af dem ;). Hm.. når jeg tænker lidt over det.. måske endte jeg sku med at blive forelsket? 

Jeg måtte også under besøget tage mig selv i at frie til hende.. Det tilbud er sku stadig gældende! så....

Alexia, hvis du læser dette.... sååå... Marry me girl ;)

Alt i alt en sublim oplevelse med Alexia 10/10

New sexy Alexia in Odense!Real and fresh photos!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er en helt igennem fantastisk og smuk kvinde der giver et sublim service, hun er sød, hun er fræk, hun er køn, hun er en ener i denne branche

Kan også bekræftede at billederne er af hende, no fake her.

Fin lokalitet med gode P forhold i nærheden,

Jeg fik ikke blow uden, måske det kan tilkøbes, men ring og spørg hende, hun bider dig ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...