Hop til indhold
LystTilSM

Livsstils domina, ægte domina...?

Recommended Posts

Foranlediget af en snak med et andet medlem og slave.

Hvad er en ægte domina og hvad tænder hun på?

Er de kvinder som mod betaling ægte dominaer og tænder de på at piske os? eller bare de os og er de kun ude efter vores penge?

Betyder det noget om kvinden tænder på legen?

Slaver kan I mærke om kvinden tænder på legen eller er det ligegyldigt bare I får en oplevelse?

Dominaer som tænder på at have en slave i sin magt, hvad skal der til for at I får en oplevelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
henlan skrev, for 2 minutter siden:

Jeg vil da tro, at en ægte domina indeholder nogle sadistiske træk, og at det ikke kun handler om penge. Og det forhold tænder da mig.

Henlan,

Det vil også tænde mig, men kan du mærke om hun er sadistisk eller det kun er pengene som driver hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, for 18 minutter siden:

Henlan,

Det vil også tænde mig, men kan du mærke om hun er sadistisk eller det kun er pengene som driver hende?

Når hun trækker en plastikpose over mit hoved med et sadistisk smil på læben, føler jeg, hun nyder det, og det tænder mig blot endnu mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LystTilSM skrev, 1 time siden:

Foranlediget af en snak med et andet medlem og slave.

Hvad er en ægte domina og hvad tænder hun på?

Er de kvinder som mod betaling ægte dominaer og tænder de på at piske os? eller bare de os og er de kun ude efter vores penge?

Betyder det noget om kvinden tænder på legen?

Slaver kan I mærke om kvinden tænder på legen eller er det ligegyldigt bare I får en oplevelse?

Dominaer som tænder på at have en slave i sin magt, hvad skal der til for at I får en oplevelse?

Jeg kan selfølgelig kun tale for mig selv…. 
 

jeg er Domina af job men bestemt også i marv og ben… som så mange har et behov for hudkontakt har jeg et behov for at svinge mine piske…. Jeg for udløst så Mange endorfiner at hele min krop føles som om den svæver… 

jeg ville ikke være Domina hvis jeg ikke selv tændte på det… 

 

jeg startede ikke min rejse ind i dette univers i denne branche men er helt klart vokset i denne branche som Domina… 

 

håber det gav dig lidt svar. 
 

hilsen 

hera 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu den snak om ægte / uægte Domina igen. Skulle man ikke heller fokuserer på hvem, man personligt svinger med og har gode oplevelser sammen med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pite skrev, for 13 minutter siden:

Nu den snak om ægte / uægte Domina igen. Skulle man ikke heller fokuserer på hvem, man personligt svinger med og har gode oplevelser sammen med.

Uden at man svinger sammen og har tillid til hinanden vil det ikke næppe være muligt at få en god oplevelse med en domina

Men kan ikke sige mig fri for at se dominaens øjne stråle af lyst når hun piner mig giver en del

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er kontrakt slave og min ejer er bestemt en ægte domina der gør det af lyst.

Jeg betaler selvfølgelig hende et kontrakt gebyr ved mine faste mødetider. 

Det er et fast beløb og så ser hun ikke på klokken om vi er færdig for i dag. Nej hun ser på hendes slavepik om den er færdig.

Jeg er heldig at blive brugt som arbejdsslave og lønnen er kvalitet tid med min domina. 

For hende er det ren fornøjelse når hun har mig på torturbænken.

For at tilfredsstille hendes ægte lyst har hun nu totalt frie tøjler når jeg er på pinebænken.  Alt hvad der hedder stop ord er fjernet.

Hendes grænser er nu også mine da hun har forvandlet mig til en ægte slave. 

Når jeg møder ind hos hende er reglen enkelt. Bind slaven og gør det der skal gøres. Der stoppes ikke før min dominas lyst er tilfredsstillet.

Se det er det man kalder en ægte domina. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle
Jeg håber i også vil komme med jeres mening, for dette indlæg og især Lady Hera's svar finder jeg meget spændende...

Hvorfor det?
Fordi jeg tror de fleste har haft en alm. super oplevelse med en partner - at man "Bare fungere sammen" - alt spiller, så man reelt er ophidset lang tid inden man mødes. Man har forestillet sig sin partner og hvad der skal ske. Akten bliver skøn og kvinden kommer i den/de mest forrygende orgasmer.

Men kan dette lade sig gøre hos en prof Domina - bliver hun tændt - og kan man afslutte sammen med skrig og skrål....?
Efter mere end 30 år hos forskellige dominaer tror jeg det hører til undtagelserne.

Jeg har selv en lidt speciel og ydmyg indgangsvinkel til SM og SEX med en kvinde især.
Da jeg var barn fandt jeg ud af at jeg var "defekt" - jeg var født med den ene sten oppe. Jeg blev undersøg en del gange hos lægen men desværre aldrig opereret så jeg lignede de andre drenge. Jeg følte de andre kunne se jeg var "defekt" og jeg vendte ryggen til dem i badet efter sport.

Jeg havde lige så meget drift som de andre drenge og konstant rejsning når man tænkte på pigerne eller jeg sneg mig til at se skråt ind på kavalergangen på min matematik og klasselærer. Hun var ikke super køn og reserveret men jeg drømte om hvad en voksen kvinde kunne udrette med en viril dreng.
Da jeg var omkring 14 besluttede jeg at jeg simpelthen ikke ville være en fiasko hos pigerne så jeg læste diverse bøger om SEX og især Inge og Sten Hegelers bøger.
jeg var nok den i klassen der vidste mest om G-punkt, kvindens orgasme, cyklus, P-piller osv...

Da jeg blev 18 fik jeg den skønneste, men forsigtige kæreste og vi var begge helt jomfruer. Jeg gjorde mig umådelig umage og til min glæde slappede hun snart af så hun bare kunne nyde. Jeg lærte at læse hendes mest sarte mimik og hendes rytme i orgasmen og vore sex blev bedre og bedre som årene gik. 7 år blev det til, så var vi desværre vokset fra hinanden på andre planer og jeg brændte efter at prøve SM og Latex og læder med hende. Det var dog ingen rigtig sucess selvom hun kunne se det tændte mig følte hun sig "fremmedgjort" og hun var slet ikke til at dominere.

Senere hen gik livet med nye kærester, ægteskab osv - jeg fandt ud af ikke alle var lige nemme og nogle kunne næsten ikke få orgasmer. En enkelt kunne dog i 3-4 timer i træk og vi nåede op på 7 orgasmer sammen. Jeg følte mig som Tarzan eller Superman selvom det var med tungen, fingrene, massageapperat og selvfølgeligt min "defekte" prydsgenstand...
INGEN klagede da jeg gjorde mig så meget umage og en lillesøster ville gerne overtage mig hvis Storesøster blev træt af mig...

----

Jeg brændte efter at prøve SM rigtigt med en erfaren kvinde (fantasien om min matematik-lærerinde udviklede sig nok.....).

Jeg prøvede foreningen SMIL men det var på det tidspunkt (slut 80'erne) mest mænd over 50 og nogle SUB-kvinder i samme aldersklasse.
Så prøvede jeg forskellige prof. dominaer. Mange var umådeligt erfarne, mange også smukke og vanvittigt frække i tøj og udstråling. I en lang årrække holdt jeg mig til en skøn domina med ualmindeligt flotte bryster og en mis man godt måtte røre og bruge. Jeg prøvede ihærdigt at få hende til at komme, men jeg tror desværre hun fakede de gange hun kom. Jeg prøvede at læse alle hendes små mimik, bevægelser, skedens sammentrækning og klynkelydene - men jeg tror hun snød mig - desværre - jeg ville elllers ha' fået tårer i øjnene og været stolt som en pave: "Jeg havde gjort det godt for en super domina....."

Drømmene i SM blev værre og værre som jeg tror de fleste gør. SM er jo en rejse uden endestation, har en anden sagt.

Min drøm var at blive pisket med de længste piske. Jeg fandt forskellige dominaer, men ikke ret mange der kunne mestre de lange piske eller havde pladsen til dem på 2-3 meter der kræver styrke, teknisk og øvelse. Jeg læste deres mimik igen og igen og gik selvfølgeligt hjem med striber om en Zebra.
 

Efter et par samtaler og mange kik på MADAM M's hjemmeside bestilte jeg en god lang session og forudbetalte som hun krævede. Alt muligt gik skævt og hun dukkede aldrig op. Efter meget skriveri frem og tilbage fik jeg en ny tid og forudbetalte igen så sessionen kunne blive længere. Hun dukkede heller ikke op denne gang... (Jeg har alt fra Mobilepay og sms'erne hvis nogen tvivler.... beløbet på 4500.- kom heller ikke tilbage selvom det bare er at svipe på Mobilepay tilbage......)
 

Så blev jeg klog af skade - og forbløffet over nogen kan være så dumme når jeg faktisk lægger omkring 50.000 om året for at få drømmene opfyldt !
Jeg læste anmeldelser og faldt over Anastasya. www.anastasya.dk
Ved første session havde jeg bestilt HÅRD afstraffelse da hun jo ligner en engel og derfor tænkte jeg: "Endnu en ung smuk pige med flotte bryster i lidt latex....."
Hun modtog mig med det skønneste smil og efter kort introduktion skiftede hun totalt over til en forrygende furie med en pisk. Jeg blev i lyntempo afstraffet med MEGET hårde slag og var totalt overrumplet. Var hun sindsyg, undsluppet fra en anstalt i østeuropa eller hadede hun ældre fedladne mænd.... ???

Efter 10 minutter ud af de 2 timer måtte jeg vifte med det hvid flag - og til min glæde stoppede hun - hun var åbenbart ikke gået fra forstanden... !

Så snakkede vi og Anastasya fortalte mig at det ophidsede hende at høre piskens smæld mod huden og slavens hyl. Jeg troede hende ikke....
Næste session satte hun sig på mit hoved i sengen hvor jeg lå bundet på maven. Jeg blev søndertæsket på rumpen og kunne ikke få luft da hovedet blev mast ned i latex-lagnet. Jeg var mindre end 1% fra panikken...

Efter nogle flere sessioner fandt jeg ud af det var sandt: Når Anastasya får lov til at rulle sig ud med pisk eller spanskrøret bliver hun sjaskvåd og hun modtager meget gerne hjælp til en fed orgasme. Jeg har derfor haft nogle fantastiske sessioner med Anastasya - fordi hun reelt bliver ophidset og ønsker en orgasme. Det er da bare for fedt !

Når jeg så læser Lady Hera's svar bliver jeg SÅ glad - jeg tror det er det bedste indlæg fra en domina jeg nogen sinde har læst !!
De oplevelser man vil kunne udvikle sammen har simpelthen ingen stopklods, da Lady Hera også skiver hun gerne må røres - hvilket mange jo ikke tillader, desværre - jeg kunne blive så utroligt fristet af Lady Hera, der lyder så ærlig og som man ved samtale i forvejen, kan sætte en session op, så det ender med skrig og skrål og kram sammen.

Jeg har ikke besøgt Lady Hera, men hvor er der langt fra en påtaget penge-maskine-Domina der er kold som is - og som man ikke må røre.

Jeg ved godt jeg er en pleaser og altid har været det, men en session hvor man gør sig fortjent til sin Dominas gunst - og man så får den - det er for mig den største SM-drøm.
Skønt der stadig er nogen derude der er så ærlige og kender deres egen krop så godt - og kan føle ophidselsen ved at straffe. Hvis de så også er opfindsomme er de gudinder !

Tak Lady Hera, det var et super indlæg !

 

Redigeret af whipit

Del dette indlæg


Link til indlæg
whipit skrev, for 2 timer siden:

Hej Alle
Jeg håber i også vil komme med jeres mening, for dette indlæg og især Lady Hera's svar finder jeg meget spændende...

Hvorfor det?
Fordi jeg tror de fleste har haft en alm. super oplevelse med en partner - at man "Bare fungere sammen" - alt spiller, så man reelt er ophidset lang tid inden man mødes. Man har forestillet sig sin partner og hvad der skal ske. Akten bliver skøn og kvinden kommer i den/de mest forrygende orgasmer.

Men kan dette lade sig gøre hos en prof Domina - bliver hun tændt - og kan man afslutte sammen med skrig og skrål....?
Efter mere end 30 år hos forskellige dominaer tror jeg det hører til undtagelserne.

Jeg har selv en lidt speciel og ydmyg indgangsvinkel til SM og SEX med en kvinde især.
Da jeg var barn fandt jeg ud af at jeg var "defekt" - jeg var født med den ene sten oppe. Jeg blev undersøg en del gange hos lægen men desværre aldrig opereret så jeg lignede de andre drenge. Jeg følte de andre kunne se jeg var "defekt" og jeg vendte ryggen til dem i badet efter sport.

Jeg havde lige så meget drift som de andre drenge og konstant rejsning når man tænkte på pigerne eller jeg sneg mig til at se skråt ind på kavalergangen på min matematik og klasselærer. Hun var ikke super køn og reserveret men jeg drømte om hvad en voksen kvinde kunne udrette med en viril dreng.
Da jeg var omkring 14 besluttede jeg at jeg simpelthen ikke ville være en fiasko hos pigerne så jeg læste diverse bøger om SEX og især Inge og Sten Hegelers bøger.
jeg var nok den i klassen der vidste mest om G-punkt, kvindens orgasme, cyklus, P-piller osv...

Da jeg blev 18 fik jeg den skønneste, men forsigtige kæreste og vi var begge helt jomfruer. Jeg gjorde mig umådelig umage og til min glæde slappede hun snart af så hun bare kunne nyde. Jeg lærte at læse hendes mest sarte mimik og hendes rytme i orgasmen og vore sex blev bedre og bedre som årene gik. 7 år blev det til, så var vi desværre vokset fra hinanden på andre planer og jeg brændte efter at prøve SM og Latex og læder med hende. Det var dog ingen rigtig sucess selvom hun kunne se det tændte mig følte hun sig "fremmedgjort" og hun var slet ikke til at dominere.

Senere hen gik livet med nye kærester, ægteskab osv - jeg fandt ud af ikke alle var lige nemme og nogle kunne næsten ikke få orgasmer. En enkelt kunne dog i 3-4 timer i træk og vi nåede op på 7 orgasmer sammen. Jeg følte mig som Tarzan eller Superman selvom det var med tungen, fingrene, massageapperat og selvfølgeligt min "defekte" prydsgenstand...
INGEN klagede da jeg gjorde mig så meget umage og en lillesøster ville gerne overtage mig hvis Storesøster blev træt af mig...

----

Jeg brændte efter at prøve SM rigtigt med en erfaren kvinde (fantasien om min matematik-lærerinde udviklede sig nok.....).

Jeg prøvede foreningen SMIL men det var på det tidspunkt (slut 80'erne) mest mænd over 50 og nogle SUB-kvinder i samme aldersklasse.
Så prøvede jeg forskellige prof. dominaer. Mange var umådeligt erfarne, mange også smukke og vanvittigt frække i tøj og udstråling. I en lang årrække holdt jeg mig til en skøn domina med ualmindeligt flotte bryster og en mis man godt måtte røre og bruge. Jeg prøvede ihærdigt at få hende til at komme, men jeg tror desværre hun fakede de gange hun kom. Jeg prøvede at læse alle hendes små mimik, bevægelser, skedens sammentrækning og klynkelydene - men jeg tror hun snød mig - desværre - jeg ville elllers ha' fået tårer i øjnene og været stolt som en pave: "Jeg havde gjort det godt for en super domina....."

Drømmene i SM blev værre og værre som jeg tror de fleste gør. SM er jo en rejse uden endestation, har en anden sagt.

Min drøm var at blive pisket med de længste piske. Jeg fandt forskellige dominaer, men ikke ret mange der kunne mestre de lange piske eller havde pladsen til dem på 2-3 meter der kræver styrke, teknisk og øvelse. Jeg læste deres mimik igen og igen og gik selvfølgeligt hjem med striber om en Zebra.
 

Efter et par samtaler og mange kik på MADAM M's hjemmeside bestilte jeg en god lang session og forudbetalte som hun krævede. Alt muligt gik skævt og hun dukkede aldrig op. Efter meget skriveri frem og tilbage fik jeg en ny tid og forudbetalte igen så sessionen kunne blive længere. Hun dukkede heller ikke op denne gang... (Jeg har alt fra Mobilepay og sms'erne hvis nogen tvivler.... beløbet på 4500.- kom heller ikke tilbage selvom det bare er at svipe på Mobilepay tilbage......)
 

Så blev jeg klog af skade - og forbløffet over nogen kan være så dumme når jeg faktisk lægger omkring 50.000 om året for at få drømmene opfyldt !
Jeg læste anmeldelser og faldt over Anastasya. www.anastasya.dk
Ved første session havde jeg bestilt HÅRD afstraffelse da hun jo ligner en engel og derfor tænkte jeg: "Endnu en ung smuk pige med flotte bryster i lidt latex....."
Hun modtog mig med det skønneste smil og efter kort introduktion skiftede hun totalt over til en forrygende furie med en pisk. Jeg blev i lyntempo afstraffet med MEGET hårde slag og var totalt overrumplet. Var hun sindsyg, undsluppet fra en anstalt i østeuropa eller hadede hun ældre fedladne mænd.... ???

Efter 10 minutter ud af de 2 timer måtte jeg vifte med det hvid flag - og til min glæde stoppede hun - hun var åbenbart ikke gået fra forstanden... !

Så snakkede vi og Anastasya fortalte mig at det ophidsede hende at høre piskens smæld mod huden og slavens hyl. Jeg troede hende ikke....
Næste session satte hun sig på mit hoved i sengen hvor jeg lå bundet på maven. Jeg blev søndertæsket på rumpen og kunne ikke få luft da hovedet blev mast ned i latex-lagnet. Jeg var mindre end 1% fra panikken...

Efter nogle flere sessioner fandt jeg ud af det var sandt: Når Anastasya får lov til at rulle sig ud med pisk eller spanskrøret bliver hun sjaskvåd og hun modtager meget gerne hjælp til en fed orgasme. Jeg har derfor haft nogle fantastiske sessioner med Anastasya - fordi hun reelt bliver ophidset og ønsker en orgasme. Det er da bare for fedt !

Når jeg så læser Lady Hera's svar bliver jeg SÅ glad - jeg tror det er det bedste indlæg fra en domina jeg nogen sinde har læst !!
De oplevelser man vil kunne udvikle sammen har simpelthen ingen stopklods, da Lady Hera også skiver hun gerne må røres - hvilket mange jo ikke tillader, desværre - jeg kunne blive så utroligt fristet af Lady Hera, der lyder så ærlig og som man ved samtale i forvejen, kan sætte en session op, så det ender med skrig og skrål og kram sammen.

Jeg har ikke besøgt Lady Hera, men hvor er der langt fra en påtaget penge-maskine-Domina der er kold som is - og som man ikke må røre.

Jeg ved godt jeg er en pleaser og altid har været det, men en session hvor man gør sig fortjent til sin Dominas gunst - og man så får den - det er for mig den største SM-drøm.
Skønt der stadig er nogen derude der er så ærlige og kender deres egen krop så godt - og kan føle ophidselsen ved at straffe. Hvis de så også er opfindsomme er de gudinder !

Tak Lady Hera, det var et super indlæg !

 

Dit indslag fortæller om dine oplevelser men ikke om hvad er en ægte domina.

Dine oplevelser med Anastasya beviser ikke at hun er en ægte domina. 

Lady Hera virker efter hendes indslag ægte og ikke tænker på penge.

Men hun vil aldrig få mig på besøg da hun ikke kan opfylde mine behov.

Men det gør hende bestemt ikke uægte domina.

At du har haft en dårlig oplevelse med madame M gør hende ikke til en uægte domina.

Jeg havde selv penge i klemme med en ægte domina som nu er stoppet. Men jeg blev ved med at gå hende på så hun til sidst gav mig oplevelse for pengene.

Hende jeg omtaler var god i starten men på det sidste blev hun en penge røver. Jeg slap fri men det var tæt på.

Nu har jeg min ejer det bestemt er ægte og min slavepik bliver mishandlet mere end nogen anden slavepik i Danmark.

Jeg har ikke kun fundet Danmarks bedste domina men verdens bedste og den mest ægte af slagsen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, for 4 timer siden:

Dit indslag fortæller om dine oplevelser men ikke om hvad er en ægte domina.

Dine oplevelser med Anastasya beviser ikke at hun er en ægte domina. 

Lady Hera virker efter hendes indslag ægte og ikke tænker på penge.

Men hun vil aldrig få mig på besøg da hun ikke kan opfylde mine behov.

Men det gør hende bestemt ikke uægte domina.

At du har haft en dårlig oplevelse med madame M gør hende ikke til en uægte domina.

Jeg havde selv penge i klemme med en ægte domina som nu er stoppet. Men jeg blev ved med at gå hende på så hun til sidst gav mig oplevelse for pengene.

Hende jeg omtaler var god i starten men på det sidste blev hun en penge røver. Jeg slap fri men det var tæt på.

Nu har jeg min ejer det bestemt er ægte og min slavepik bliver mishandlet mere end nogen anden slavepik i Danmark.

Jeg har ikke kun fundet Danmarks bedste domina men verdens bedste og den mest ægte af slagsen. 

 

Hvis en Domina bliver sexuelt ophidset når hun straffer er hun for mig en ægte Domina - for så gør hun det for sin fornøjelse og ikke penge. - som Lady Hera.

Tilfældigvis kan jeg efter alle disse år nævne mindst 3 prof Domina’er der har haft slaver som deres kærester og sambo. Jeg går ud fra der er opstået følelser mellem dem da ingen af dem har været meget velhavende. Der er nok flere fordi det er et svært job at kombinere med en kæreste udefra.

Hvad dine definitioner er - er dit liv og tilfredshed. Det er der ingen grund til vi andre blander os i.

kh W.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tænker om vi skal prøve at blive enige om nogle definitioner?

Er en domina nødvendigvis også en sadist?

Er en safist nødvendigvis også en domina?

For mig medfører den ene ikke nødvendigvis det andet

Og omvendt udelukker det ene ikke det andet

Eller?

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 3 timer siden:

Tænker om vi skal prøve at blive enige om nogle definitioner?

Er en domina nødvendigvis også en sadist?

Er en safist nødvendigvis også en domina?

For mig medfører den ene ikke nødvendigvis det andet

Og omvendt udelukker det ene ikke det andet

Eller?

En Domina behøver da ikke at være sadist. Der r da utrolig mange andre måder at dominere på der ikke indebærer smerte eller påførsel af smerte. 

Verbal ydmygelse, verbal dominans , fysisk ydmygelse. Fysisk dominans ( uden brug af smerte ) indespærring, fastspænding  , mindfuck. Husslave, sissysification, forgudelse af Dominaens fødder, krop osv urindominans, cyberdominans osv osv . 

Jeg har selv haft uendelig mange sessioner uden et eneste smerteindslag.

Det er lidt synd for de der har fantasier om bdsm men ikke tør fordi de tror de skal piskes igennem som en automatisk del af seancen. Sådan er det ikke. Pisken behøver ikke være tilstede overhovedet. 

Og en " rigtig " Domina tænder ikke på at påføre smerte hvis hendes underkastede virkelig ikke bryder sig om det. Det er jo en gensidig leg og jeg har flere gange kunnet tænde voldsomt på at påføre smerte men KUN når jeg kunne se at min legepartner var masochistisk anlagt og selv blev tændt. Det er jo ikke meningen at man som slave skal gå fra en session og nærmest føle at der er blevet begået et overgreb på en. Derfor bruger jeg eks kun pisk hvis jeg kan mærke det tænder . Eller som en lille indledende markering af hvem det er der bestemmer 

 

 

 

Redigeret af Den lille frøken

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den lille frøken skrev, for 2 timer siden:

En Domina behøver da ikke at være sadist. Der r da utrolig mange andre måder at dominere på der ikke indebærer smerte eller påførsel af smerte. 

Verbal ydmygelse, verbal dominans , fysisk ydmygelse. Fysisk dominans ( uden brug af smerte ) indespærring, fastspænding  , mindfuck. Husslave, sissysification, forgudelse af Dominaens fødder, krop osv urindominans, cyberdominans osv osv . 

Jeg har selv haft uendelig mange sessioner uden et eneste smerteindslag.

Det er lidt synd for de der har fantasier om bdsm men ikke tør fordi de tror de skal piskes igennem som en automatisk del af seancen. Sådan er det ikke. Pisken behøver ikke være tilstede overhovedet. 

Og en " rigtig " Domina tænder ikke på at påføre smerte hvis hendes underkastede virkelig ikke bryder sig om det. Det er jo en gensidig leg og jeg har flere gange kunnet tænde voldsomt på at påføre smerte men KUN når jeg kunne se at min legepartner var masochistisk anlagt og selv blev tændt. Det er jo ikke meningen at man som slave skal gå fra en session og nærmest føle at der er blevet begået et overgreb på en. Derfor bruger jeg eks kun pisk hvis jeg kan mærke det tænder . Eller som en lille indledende markering af hvem det er der bestemmer 

 

 

 

Kan ikke være mere enig Mange Dominaer nævner pisk og metoder det indebære smerte Forstår ikke hvorfor Dominans indeholder nemlig SÅ meget mere end pinsel og plage 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 1 time siden:

Kan ikke være mere enig Mange Dominaer nævner pisk og metoder det indebære smerte Forstår ikke hvorfor Dominans indeholder nemlig SÅ meget mere end pinsel og plage 

Som hardcore masochist, der gerne vil pines og plages, men helst uden fysisk smerte, har jeg opdaget, at lidelse er så meget andet, f.eks. langtidsbondage med lejlighedsvis kvælning eller 60 minutters facesitting, mens jeg er bundet. Jeg føler mig pint i situationen, men uden fysisk smerte, så pinsel og plage kan sagtens være uden hård fysisk smerte, ligesom man sagtens kan praktisere sadisme uden pisk, fiskekroge i testiklerne, nåle i brystvorterne, strøm og lignende, f.eks. psykisk tortur.

Største problem, jeg har, er, at finde glædespiger der vil påføre mig disse lidelser. Har endnu ikke besøgt en rigtig domina.

Redigeret af henlan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi Guys

!And thanks to both Lady Hera And Whipit !

Yes, i’m so glad for Lady Hera’s very honest description. When you discover it makes a shiver down your back when you hear the smack from the whip or the cane - and hear the slave whine like a little pig.

I love it - and i’m NOT a heartless sadist without feelings and a brain. 
The best is of course when i can get my slave to satisfy me, like i love it.

Many guys think the woman just love to be penetrated, i will show you what i love, i will teach and educate you and the sessions will be better and better for both of us. I simply enjoy sex and discovered some years back the sex was better when i was in command. 
I became a true domina when i enjoyed the sex more.

Yours Anastasya.

www.Anastasya.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Madame Illona skrev, for 8 timer siden:

Kan ikke være mere enig Mange Dominaer nævner pisk og metoder det indebære smerte Forstår ikke hvorfor Dominans indeholder nemlig SÅ meget mere end pinsel og plage 

Hej Illona
Tak - det er altid skønt med de mange fine kommentarer fra nok Danmarks ukronede Domina-dronning !
Er der nogen der får så meget positiv omtale - det virker ikke sådan, når man ser hvor mange der giver dig en tommel op hver gang du skriver. Jeg tror det meste af SM-Danmarks drenge elsker dig. Det er der HELT sikkert en grund til - og det er fordi du virker ægte, er ærlig, ser brandgodt ud og er stinkende fræk. Kan man bede om mere... næsten ikke.. (Bemærk næsten...)

Men det store spørgsmål for en total elsker af stærke og smukke og sexuelle og dominerende kvinder var jo i dette indlæg:
"Er i domina'er fordi i bliver ophidset af det...?"
Spørgsmålet vil altid melde sig for dem der elsker at tilfredsstille - jeg håber du har læst mit indlæg - mit omdrejningspunkt i mit sexliv har været kvindens orgasme - og det har som jeg skrev været som at sætte penge i banken til gode renter. Det er kommet tilbage mangefold.

Spørgsmålet som blev stillet og som Lady Hera skrev:
Bliver du som prof ophidset af at dominere, og kan vi kunder give dig en dejlig orgasme - fordi du har domineret - uanset metodevalg om det "bare" er med stemmen eller hård afstraffelse eller...

- Tør/kan/vil du svare på det.... wow...

Personligt nyder jeg at blive helt knækket til tudegrænsen af den mest skønne og hidsige furie med en pisk - og derefter give hende den bedste orgasme. De samme mekanismer man kender efter et skænderi og et efterfølgende "forsonings-knald" hvor man tuder sammen og bare krammer, kysser og fortryder de dumme ord.

Kh W

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 21.8.2023 at 16:26:

Jeg kan selfølgelig kun tale for mig selv…. 
 

jeg er Domina af job men bestemt også i marv og ben… som så mange har et behov for hudkontakt har jeg et behov for at svinge mine piske…. Jeg for udløst så Mange endorfiner at hele min krop føles som om den svæver… 

jeg ville ikke være Domina hvis jeg ikke selv tændte på det… 

 

jeg startede ikke min rejse ind i dette univers i denne branche men er helt klart vokset i denne branche som Domina… 

 

håber det gav dig lidt svar. 
 

hilsen 

hera 

Spændende :o Hera

Det er sådan en Domina jeg ville gå til hvis jeg skulle prøve dette altså en hvor man kan marke at det både er ens  arbejde men også ens personlighed. 

Er du så også meget styrende når du har fri? 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jer som har kontrakt med jeres domina hvordan har i haft det i sådan et forløb og hvad har jeres kontrakt været. 

Jeg drømmer om at komme på kontralt men kunne godt tænke mig at høre om pro og con på hvordan man skal/skal ikke binde sig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lækker debat og spændende svar..!! 

 Svaret på ægtehed og hvad der er rigtig/forkert er der lige så mange forskellige svar på som der er Dominaer/slaver på denne platform. 

For mig er ægtehed ikke noget man kan påtage sig.. Det kan mærkes fra man trædr ind af døren til man går ud igen.

For at jeg kan være ægte og være mig i en seance er jeg nødt til at have en kemi med den mand/kvinde der træder ind af min dør ellers bliver det "kunstigt" for mig. Den kemi opstår allerede i det skriv der sendes min vej, den første kontakt.

Jeg er en af dem der ikke tilbyder sex med mine slaver men det gør da ikke at jeg er mindre ægte derimod tilbyder jeg at man kan bruge min slavetøs eller en anden slaves huller som var det mine. For mig er min krop det guddommelige og det er der ingen slave der vil kunne opnå. Selv den slave jeg bor sammen med til hverdag er låst af og kun låst op når jeg har lyst til at bruge hvad der er mit.

Jeg kommer en del i privatmiljøet, holder foredrag, går til workshops, har par inde som ønsker sig et ekstra krydderi til sexlivet  og generelt er jeg blot meget nysgerrig på de mennesker der enten passere min vej eller "går turen" med mig.

Jeg tror på at man som slave altid vil sidde med en hvis form for tanke "om dette var ægte" det behøver man ikke altså ikke sex for at mærke..

Del dette indlæg


Link til indlæg
ellap999 skrev, den 22.8.2023 at 01:35:

Jeg er kontrakt slave og min ejer er bestemt en ægte domina der gør det af lyst.

Jeg betaler selvfølgelig hende et kontrakt gebyr ved mine faste mødetider. 

Det er et fast beløb og så ser hun ikke på klokken om vi er færdig for i dag. Nej hun ser på hendes slavepik om den er færdig.

Jeg er heldig at blive brugt som arbejdsslave og lønnen er kvalitet tid med min domina. 

For hende er det ren fornøjelse når hun har mig på torturbænken.

For at tilfredsstille hendes ægte lyst har hun nu totalt frie tøjler når jeg er på pinebænken.  Alt hvad der hedder stop ord er fjernet.

Hendes grænser er nu også mine da hun har forvandlet mig til en ægte slave. 

Når jeg møder ind hos hende er reglen enkelt. Bind slaven og gør det der skal gøres. Der stoppes ikke før min dominas lyst er tilfredsstillet.

Se det er det man kalder en ægte domina. 

 

 

lyder både oprigtigt og rigtigt.. må man spørge hvem er din domina  ?  kunne jo være andre også gerne vil besøge hende 

Redigeret af biker

Del dette indlæg


Link til indlæg
biker skrev, for 7 timer siden:

 

Jeg har lovet hende ikke at fortælle hvem hun er.

1. Beskytte hende da hun har et alm liv ved siden af.

Hun finder selv dem hun vil have.

2. Fortæller heller ikke her hvad hun direkte bruger slavepikken til da det kunne støde sarte sjæle.

Jeg er dog 99 % sikker på at du kender hende og så kunne det jo være vi mødtes hos hende igen en anden gang.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...