Hop til indhold
OleV

Kondom væk ups

Recommended Posts

Hvis man lige er kommet fra et besøg hos en pige, og hun måske lige sad lidt ovenpå en og ens trold røg 2-3 cm’er op i hendes mås uden kondom også kom den hurtigt ud igen… Skal man så være nervøs for hiv, klamydia osv? 

Skulle spørge fra en ven..

Redigeret af OleV
Tilføjet

Del dette indlæg

Link til indlæg
OleV skrev, for 12 minutter siden:

Hvis man lige er kommet fra et besøg hos en pige, og hun måske lige sad lidt ovenpå en og ens trold røg 2-3 cm’er op i hendes mås uden kondom også kom den hurtigt ud igen… Skal man så være nervøs for hiv, klamydia osv? 

Tvivler jeg på, men intet er sikkert.

Men for din(din vens) egen, og fremtidige partners, skyld så bliv testet hos lægen/Bispebjrg for diverse kønssygdomme, men søg lige hvad inkubationstiderne er for de sygdomme du(din ven) vil testes for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad så hvis man har givet en analnymfomanisk pige en god tur i røven med kondom, og herefter en tur med tungen samme sted for at mærke det åbnede røvhul i dybden og man så finder "tutten" fra et kondom med tungespidsen, ser ned ad sig og opdager at det man har på er intakt. 

Skulle vist også spørge fra en ven. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
OleV skrev, for 2 timer siden:

Jeg er selv blevet testet, for de sygdomme der, på Hvidovre Hospital, du for svar efter 3 timer ca, sygeplejersken, fortæller dog under en samtale med dig, at det tager 4 uger,før man kan spore symptomerne, i urinen, blodprøve.

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Øhm.. Så i havde sex uden kondom hvilket ikke gør dig nervøs men at den røg forkert gør dig nervøs.? Tror ikke der er større risiko ved analsex end ved ubeskyttet vaginal sex.. 

Nej nej skulle jo bare havde thai massage også sad hun lige ovenpå mig, også mente hun åbenbart lige at lange trold skulle derop… Smed hende også af efter et par sekunder og puttede kondom på og fortsat… Dog ikke det jeg kom efter, skulle bare havde massage…

Del dette indlæg

Link til indlæg
69manden skrev, for 48 minutter siden:

Jeg er selv blevet testet, for de sygdomme der, på Hvidovre Hospital, du for svar efter 3 timer ca, sygeplejersken, fortæller dog under en samtale med dig, at det tager 4 uger,før man kan spore symptomerne, i urinen, blodprøve.

Nice, er det anonymt? Min kæreste kender vores familie læge… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
OleV skrev, for 9 minutter siden:

Nice, er det anonymt? Min kæreste kender vores familie læge… 

Ingen sygeplejersker opgiver oplysninger til din læge, du for den ind på sundhed app, Ps, du kan fået taget testen på alle hospitaler, skal dog bokke tid, kan også gøres over opkald. 

Redigeret af 69manden

Del dette indlæg

Link til indlæg
69manden skrev, Lige nu:

Ingen sygeplejersker opgiver oplysninger til din læge, du for den ind på sundhed app

Fedt, men du siger 4 uger? Man kan ikke bare daffe derop nu og få en prep pille?

Del dette indlæg

Link til indlæg
OleV skrev, for 10 minutter siden:

Nej nej skulle jo bare havde thai massage også sad hun lige ovenpå mig, også mente hun åbenbart lige at lange trold skulle derop… Smed hende også af efter et par sekunder og puttede kondom på og fortsat… Dog ikke det jeg kom efter, skulle bare havde massage…

Argh okay så jeg med:lol:.. Blev lige forvirret:P..

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden:

Argh okay så jeg med:lol:.. Blev lige forvirret:P..

Ja det blev jeg edermame også! Men det stopper ikke her, det var sq en ladyboy! Havde jeg SLET ikke set… Men altså hun/han/det var da meget lækker…

Del dette indlæg

Link til indlæg
[email protected] skrev, for 38 minutter siden:

Ja det blev jeg edermame også! Men det stopper ikke her, det var sq en ladyboy! Havde jeg SLET ikke set… Men altså hun/han/det var da meget lækker…

siger din ven det :):D lol

Ja altså, tænk at man lige får det af vide… Var super overrasket

Del dette indlæg

Link til indlæg
OleV skrev, for 3 timer siden:

Nej nej skulle jo bare havde thai massage også sad hun lige ovenpå mig, også mente hun åbenbart lige at lange trold skulle derop… 

det sker ikk så sjældent endda

Del dette indlæg

Link til indlæg
jensen jr. skrev, for 1 time siden:

det sker ikk så sjældent endda

Næ, men jeg kan oplyse dig en adresse på Frederiksberg hvor det gør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...