OleV 272 Skrevet 21. August, 2023 (edited) Hvis man lige er kommet fra et besøg hos en pige, og hun måske lige sad lidt ovenpå en og ens trold røg 2-3 cm’er op i hendes mås uden kondom også kom den hurtigt ud igen… Skal man så være nervøs for hiv, klamydia osv? Skulle spørge fra en ven.. Redigeret 21. August, 2023 af OleV Tilføjet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1706 Skrevet 21. August, 2023 OleV skrev, for 12 minutter siden: Hvis man lige er kommet fra et besøg hos en pige, og hun måske lige sad lidt ovenpå en og ens trold røg 2-3 cm’er op i hendes mås uden kondom også kom den hurtigt ud igen… Skal man så være nervøs for hiv, klamydia osv? Skulle spørge fra en ven.. Tvivler jeg på, men intet er sikkert. Men for din(din vens) egen, og fremtidige partners, skyld så bliv testet hos lægen/Bispebjrg for diverse kønssygdomme, men søg lige hvad inkubationstiderne er for de sygdomme du(din ven) vil testes for Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9708 Skrevet 21. August, 2023 Hvad så hvis man har givet en analnymfomanisk pige en god tur i røven med kondom, og herefter en tur med tungen samme sted for at mærke det åbnede røvhul i dybden og man så finder "tutten" fra et kondom med tungespidsen, ser ned ad sig og opdager at det man har på er intakt. Skulle vist også spørge fra en ven. 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frederik82 359 Skrevet 21. August, 2023 Al ubeskyttet sex kan mig bekendt medføre smitte. Også selvom det kun er spidsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 21. August, 2023 Øhm.. Så i havde sex uden kondom hvilket ikke gør dig nervøs men at den røg forkert gør dig nervøs.? Tror ikke der er større risiko ved analsex end ved ubeskyttet vaginal sex.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 21. August, 2023 (edited) OleV skrev, for 2 timer siden: Hvis man lige er kommet fra et besøg hos en pige, og hun måske lige sad lidt ovenpå en og ens trold røg 2-3 cm’er op i hendes mås uden kondom også kom den hurtigt ud igen… Skal man så være nervøs for hiv, klamydia osv? Skulle spørge fra en ven.. Jeg er selv blevet testet, for de sygdomme der, på Hvidovre Hospital, du for svar efter 3 timer ca, sygeplejersken, fortæller dog under en samtale med dig, at det tager 4 uger,før man kan spore symptomerne, i urinen, blodprøve. Redigeret 21. August, 2023 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 21. August, 2023 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Øhm.. Så i havde sex uden kondom hvilket ikke gør dig nervøs men at den røg forkert gør dig nervøs.? Tror ikke der er større risiko ved analsex end ved ubeskyttet vaginal sex.. Nej nej skulle jo bare havde thai massage også sad hun lige ovenpå mig, også mente hun åbenbart lige at lange trold skulle derop… Smed hende også af efter et par sekunder og puttede kondom på og fortsat… Dog ikke det jeg kom efter, skulle bare havde massage… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 21. August, 2023 69manden skrev, for 48 minutter siden: Jeg er selv blevet testet, for de sygdomme der, på Hvidovre Hospital, du for svar efter 3 timer ca, sygeplejersken, fortæller dog under en samtale med dig, at det tager 4 uger,før man kan spore symptomerne, i urinen, blodprøve. Nice, er det anonymt? Min kæreste kender vores familie læge… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 21. August, 2023 (edited) OleV skrev, for 9 minutter siden: Nice, er det anonymt? Min kæreste kender vores familie læge… Ingen sygeplejersker opgiver oplysninger til din læge, du for den ind på sundhed app, Ps, du kan fået taget testen på alle hospitaler, skal dog bokke tid, kan også gøres over opkald. Redigeret 21. August, 2023 af 69manden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 21. August, 2023 69manden skrev, Lige nu: Ingen sygeplejersker opgiver oplysninger til din læge, du for den ind på sundhed app Fedt, men du siger 4 uger? Man kan ikke bare daffe derop nu og få en prep pille? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 21. August, 2023 OleV skrev, for 10 minutter siden: Nej nej skulle jo bare havde thai massage også sad hun lige ovenpå mig, også mente hun åbenbart lige at lange trold skulle derop… Smed hende også af efter et par sekunder og puttede kondom på og fortsat… Dog ikke det jeg kom efter, skulle bare havde massage… Argh okay så jeg med.. Blev lige forvirret.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 21. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Argh okay så jeg med.. Blev lige forvirret.. Ja det blev jeg edermame også! Men det stopper ikke her, det var sq en ladyboy! Havde jeg SLET ikke set… Men altså hun/han/det var da meget lækker… 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
[email protected] 12 Skrevet 21. August, 2023 Ja det blev jeg edermame også! Men det stopper ikke her, det var sq en ladyboy! Havde jeg SLET ikke set… Men altså hun/han/det var da meget lækker… siger din ven det lol 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 21. August, 2023 [email protected] skrev, for 38 minutter siden: Ja det blev jeg edermame også! Men det stopper ikke her, det var sq en ladyboy! Havde jeg SLET ikke set… Men altså hun/han/det var da meget lækker… siger din ven det lol Ja altså, tænk at man lige får det af vide… Var super overrasket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 21. August, 2023 OleV skrev, for 3 timer siden: Nej nej skulle jo bare havde thai massage også sad hun lige ovenpå mig, også mente hun åbenbart lige at lange trold skulle derop… det sker ikk så sjældent endda Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleV 272 Skrevet 21. August, 2023 jensen jr. skrev, for 1 time siden: det sker ikk så sjældent endda Næ, men jeg kan oplyse dig en adresse på Frederiksberg hvor det gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg