Hop til indhold
Gæst

Glædens år...

Recommended Posts

Gæst

Man kan efter en del år på bagen godt tænke, at måske tiden er inde til andre boller på suppen... Mine tanker har kredset meget om hvilke tiltag, lyster, behov, ønsker og muligheder jeg synes livet må, skal og ønskes at bidrage med... Startede med at tænke, jeg synes det er skønt jeg har så mange muligheder og lyst til at gå på opdagelse, at jeg er glad og har det godt. Dernæst tænkte jeg, jamen jeg vil da forvente at nogle af mine store ønsker / mål for livet bliver som forventet. Ret hurtigt og klart uventet skete der tre store forandringer i mit liv. Jeg forstår det godt for jeg fortjener det og ligeledes gør min familie, men må stadigvæk knipe mig i armen og tænke med glæde i hjertet, er det virkeligt, er det nu og lad det være sandt Smiler... alle de gode tanker/ positivitet kan bringe så meget godt med sig ( god karma smiler) så jeg vil huske mig selv på at blive i den positive ånd og gode tanker, og dette vil jeg selvfølgelig gøre på andre end mine egne vejende også smiler. Så kære jer, jeg ønsker og tænker mig til i alle får det bedste af det bedste og masser af lykke og kærlighed som livet kan bringe jer... Nu må i så tænke og forvente det samme og mon så ikke det spreder sig som ringe i vandet... Rigtig godt nytår til jer alle. Kæmpe kram fra en glad Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nemlig Line!! Jeg er helt enig! Lad os angribe hinanden med kærlighed! 2014 bliver kærlighedens og positivitetens år. Og så skal vi huske at knalde lidt mere i det nye år. Det er så godt for sjælefreden :D

Godt nytår allesammen!

masser af kærlighed fra knaldeaben :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...