Hop til indhold

Daniela Søborg

Featured Replies

• 2 weeks later...
Skrevet
Bassman skrev, for 10 minutter siden:

Slet ingen erfaringer med Daniela?

Nej

Skrevet

Giver lige denne tråd et nok op, for jeg vil gerne høre, hvad folk har oplevet med hende. Det kan da ikke være sandt, at ingen vil give et lille resume. Hun har reklameret længe, så nogle må have besøgt hende

Skrevet
  • Author
Namnamtk skrev, for 3 timer siden:

Giver lige denne tråd et nok op, for jeg vil gerne høre, hvad folk har oplevet med hende. Det kan da ikke være sandt, at ingen vil give et lille resume. Hun har reklameret længe, så nogle må have besøgt hende

Kunne være man skulle prøve en tur og så holde det for sig selv. :D

Skrevet

Jeg så hende for et par år siden. Ligner billederne, virkede indstillet på at give noget igen. Hvis jeg skulle beskrive hende med et ord ville jeg sige behagelig. Ikke en vårhare men det fremgår vel også. Vil ikke skrive mere da det er et par år siden.

Havde forøvrigt en lidt besynderlig oplevelse med hende. Mens vi var igang kom der pludselig en mand ind af hoveddøren. Vi kiggede ud af døren og det var en håndværker. Han gik ind i værelset ved siden af og ordnede nogen ting. Så ordnede jeg hende i doggy imens. Der var ikke meget lydisolering. Og så var den' fikset. Lidt mystisk men den slags ting sker også sjældent.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.