Hop til indhold
Jegharværetherfør

Advarsel Simone Viborg

Recommended Posts

først annoncen

DANSKE SIMONE I VIBORG IDAG

https://annoncelight.dk/showad/382545

Fup og svindel

endda brugt en adresse hvortil der faktisk bor en pige af samme navn .

og der skal ikke betales inden mødet

men ved lejligheden blev det krævet at der blev betalt (MobilePay snapchat )

og man ville derefter blive hentet

Men vi snakkede med beboerne i bygningen og der boede en mand på samme adresse og den ene lejlighed stod tom .

Men et godt setup Og ja håber ikke nogen falder i ? det skete ikke her og kommer aldrig til at ske

men man må tage chancen ellers vinder man aldrig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jegharværetherfør skrev, for 4 timer siden:

man må tage chancen

En af svindlernes strategier. De VED, der sidder tusindevis af liderlæige mænd derude og håber på 20-23 årige og gerne danske til rimelige penge (og tilbyder de s alt stort set som Simone og Sofie, er det a cherry on the icing). 

Men kanon advarsel: præcis sådan overskrift skal være (3 små ord, der siger alt!) med tekst forklarende, hvad det drejer sig om, så enhver søgning giver hit straks og man ikke skal gætte hvad "dissse 2", "dem her", "har nogle besøgt", "hjælp" og "advarsel" eller "profiler i Viborg" mon betyder især hvis de så smides i forkerte tråde.....

 

Jegharværetherfør skrev, for 4 timer siden:

endda brugt en adresse hvortil der faktisk bor en pige af samme navn .

og der skal ikke betales inden mødet

Interessant viden. 

Og endnu en til den lange række af "snap", "ung dansk", "mange løfter", "ingen foto" mm, der naturligvis som flertallet af den slags er pivfalske og enten er svindel eller trusler i form af betal forud, kom over på denne betalingsside eller mød op og giv penge til "min ven" med få afarter som "jeg skal lige ud i bilen, da jeg har glemt min....(sæt selv et ord ind)". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa

Jeg har sommetider overført 1 kr til pigen, bare for at se hvilke oplysninger der så dukker op.

Jeg lever alene så ingen problem med tilbage kontakt 

Gor morgen alle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servciesboy skrev, 1 time siden:

overført 1 kr til pigen, bare for at se hvilke oplysninger

Også en stærk strategi (hvis man som dig ikke behøver frygte, hvad der kommer retur). Fedt. 
De er altså ret nemme at afsløre de svindlere, snydere og scammere, hvis man blot bruger sin fornuft, "læser" de mange typisk og tydelige ting, de bruger som tekst/kontakt/røde flag og evt lige kontrollerer eller "Lokker" dem fx som dig. Skide fedt. Nogle gange kan man undre sig over, at de bliver ved/kan lave annoncer, men der er nok for få, der melder dem, siderne har intet incitament til at fjerne dem og de må jo have noget succes trods alt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...