Hop til indhold

28år 100% dansk Vejle

Featured Replies

Skrevet

Hej Gutter 

Er lige faldet over denne, men kan ikke lige helt greje om den er god nok? 

Har ikke kunne finde noget herinde hverken på navn eller annoncenummer ? 

Nogen der har besøgt hende og som kan fortælle lidt ? https://annoncelight.dk/showad/371025

Skrevet

Prøv at ringe eller skrive; så får man tit bevis for om det er sædvanlig svindel i en eller anden form: 

Denne (med mail) kunne godt være den klassiske "tak fordi du skriver, ved ikke om du har forstået....blablabla....jeg har en profil på blablabla...."

tel:71632328 søg evt på tlfnr først eller prøv at ringe (mit bud er det er en aldrig besvaret Lyca mobile tlfsvarer)

Teksten = røde flag!

I dag, kl 00:06

Jeg er altid glad og smilende.

Jeg er en lidenskabelig elsker og kan være den perfekte sexede kæreste og meget mere. Jeg ville elske at gøre vores oplevelse sammen uforglemmelig og elsker også at dele fantasier og fornøjelse med smarte, intelligente fyre, der ikke er bange for at nyde det bedste i livet. (nyde det bedste i livet er brugt tidligere i svindel-skabeloner)

INGEN DANSKER VILLE SKRIVE SÅLEDES!

Jeg har en god sans for humor, varm personlighed ...

Når du kommer på besøg hos mig, vil jeg kærtegne hele din krop med mine bløde hænder. Jeg vil få dig til at slappe af og lindre al stress på dagen. Jeg forfører dig med kys og kærtegn, jeg får dit blod til at løbe gennem din krop. Jeg vil lade min tunge og min mund udforske steder, som vi begge kan lide.

= igen underligt sprog, INGEN danskere ville bruge, medmindre de skulle skrive en kærlighedsnovelle!

(priser er også mistænkelige)

Alt i alt er der 3-4 røde flag, der samlet giver indikation af, at dette er 99% sikkert svindel/anden platform/betalingsside

NO SMS!!! RING ELLER FOR AFTALE SKRIV EN MAIL HVIS JEG IKKE TAGER DEN !!!

* 15 minutter 400 DKK
* 20 minutter 600 DKK
* 30 minutter 800 DKK
* 45 minutter 1000 DKK
* 60 minutter 1 200 DKK

Skrevet

Ingen danskere vil skrive “ NO SMS” 

…og ingen info om pigernes vægt.

Ellers tak.<_<

Skrevet
Le courvoisier skrev, for 3 timer siden:

Ingen danskere vil skrive “ NO SMS” 

Stærkt, naturligvis ikke! 

Igen flere røde flag, der giver et samlet billede, så det med 99,9% sikkerhed er svindel i en eller anden form. 

Thunder78 skrev, for 3 timer siden:

kan ikke lige helt greje om den er god nok? 

Har ikke kunne finde noget herinde hverken på navn eller annoncenummer

Lav 5-10 trins kontrollen,

dvs EFTER kontrol af navn, annoncenummer, profil eller annoncenavn (kan være forskellige) eller hvis der er unikke buzz words ala "tantra massage" (søg via tråde/datoer/regioner), så "læs teksten for røde flag" ift udtryk, sprog og priser eller start bare med at ringe til pigen (hvis der er et nummer) eller mail/snap og se, hvor lang tid der går, før "betaling forud" eller "kom lige med over på denne betalingsside" kommer retur (hvis der overhovedet kommer nogle svar: sidste 3 snaps jeg kontaktede, havde ingen svar selv efter flere uger, hvilket er lidt fikumsnuk underligt, når man annoncerer ;-))

Har du selv ringet?

Skal fortælle, hvad svar via mail siger, når og hvis den kommer, hvis du altså ikke selv er så utålmodig, at du ikke bare ringer eller selv har mailet.....

(har lige ringet: naturligvis, helt som forventet, LYCA MOBILE, der aldrig, aldrig nogensinde besvares (svindlere sidder et helt andet sted, kontorer i et andet land)

Skrevet
Martijes skrev, den 20.8.2023 at 11:47:

Prøv at ringe eller skrive; så får man tit bevis for om det er sædvanlig svindel i en eller anden form: 

Denne (med mail) kunne godt være den klassiske "tak fordi du skriver, ved ikke om du har forstået....blablabla....jeg har en profil på blablabla...."

tel:71632328 søg evt på tlfnr først eller prøv at ringe (mit bud er det er en aldrig besvaret Lyca mobile tlfsvarer)

Teksten = røde flag!

I dag, kl 00:06

Jeg er altid glad og smilende.

Jeg er en lidenskabelig elsker og kan være den perfekte sexede kæreste og meget mere. Jeg ville elske at gøre vores oplevelse sammen uforglemmelig og elsker også at dele fantasier og fornøjelse med smarte, intelligente fyre, der ikke er bange for at nyde det bedste i livet. (nyde det bedste i livet er brugt tidligere i svindel-skabeloner)

INGEN DANSKER VILLE SKRIVE SÅLEDES!

Jeg har en god sans for humor, varm personlighed ...

Når du kommer på besøg hos mig, vil jeg kærtegne hele din krop med mine bløde hænder. Jeg vil få dig til at slappe af og lindre al stress på dagen. Jeg forfører dig med kys og kærtegn, jeg får dit blod til at løbe gennem din krop. Jeg vil lade min tunge og min mund udforske steder, som vi begge kan lide.

= igen underligt sprog, INGEN danskere ville bruge, medmindre de skulle skrive en kærlighedsnovelle!

(priser er også mistænkelige)

Alt i alt er der 3-4 røde flag, der samlet giver indikation af, at dette er 99% sikkert svindel/anden platform/betalingsside

NO SMS!!! RING ELLER FOR AFTALE SKRIV EN MAIL HVIS JEG IKKE TAGER DEN !!!

* 15 minutter 400 DKK
* 20 minutter 600 DKK
* 30 minutter 800 DKK
* 45 minutter 1000 DKK
* 60 minutter 1 200 DKK

1200,- for 1 time der er ingen danske piger på 28 som gør det for det beløb

sikkert hun er fra rumænien

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.