Hop til indhold
Jamescole11

Trans Daniela Aarhus

Recommended Posts

Eftersom der ikke fandtes nogle anmeldelser af Daniela, besluttede jeg mig for at give det et skud grundet de attraktive billeder. 

Kommunikationen gik okay, og vi aftalte én time med hendes cum for 2000. Stedet er fint og diskret i et stort lejlighedskompleks og jeg blev hurtigt lukket ind, da jeg var ankommet. 

Desværre er personen man møder og personen på billederne ikke den samme, men i stedet en person med paryk og væsentligt anderledes udstyret. Trods for dette fortsatte vi, fik smidt tøjet og i gang med blow. Dog kiggede hun konstant på sit ur, for at læse de beskeder der tikkede ind. Efter lidt tid med dette cirkus, skiftede vi til at hun var aktiv, hvor hun var meget aggressiv og utålmodig - jeg endte med at afbryde seancen efter 30 minutter og gik uforløst hjem. 

Aftenes dyrtkøbte lektie må være, at der er utroligt langt imellem de gode transoplevelser. 

Jeg skal ikke kunne sige, om det bare var kemien der manglede og i andre har bedre held. Men det er ikke en anbefaling herfra. 

God dag derude.

 https://annoncelight.dk/showad/369352

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...