Hop til indhold
Akasut@

Et par viborg profiler

Recommended Posts

Tænker ikke, der er tonsvis af "erfaringer" på en profil mindre end 24 timer gammel. 

Naturligvis er begge svindel: det lyser kilometer væk: snap, ny, tekst, unge danske, sex uden....

Man kan også blot skrive til dem via snap og enten svarer de aldrig eller de svarer samme dag og BEVISER, at det er svindel (forudbetaling, man skal købe VIP for at få lov at møde dem blablablabla) og fx afkræve voicemessage (tit en indikator enten på de ikke vil (læs; kan hvis det er en mand/udlænding) eller ignorerer/drejer samtalen væk på ting, der kan afsløre dem.

Tænker det er SVINDEL og reelt kan være både piger, mænd, flere, der sidder endda et helt andet sted. Teksten, opbygningen, det lovede osv er skabelon det samme som tidligere svindel annoncer bla fra Sydsjælland i foråret.

Liiiiidt mistænkeligt at 2 unge piger ved navn SIMONE og SOFIE fra samme by kort efter hinanden og begge via snap annoncerer ;-) 

Hvis det ikke er forudbetaling vil mit gæt være trusler eller som tidligere set at de faktisk giver dig et sted at møde op fysisk og så skal du lige "aflevere pengene til en" for at få lov at møde hende/få den rigtige adresse.

Igen en dum overskrift, der ikke giver hits ved søgning på de 2 svindlernavne. Skriv nu blot NAVN (snapnavn/profilnavn oveni evt) og BY (evt hvad de tilbyder). 
Når den ligger i efterlysninger, tænker jeg alle godt ved, der efterlyses info om dem. 
Tilsvarende vil en tråd i anmeldelser højst sandsynligt være en....anmeldelse. 

Søgte efter 'sofie' i Tråde (eroguide.dk)

Søgte efter 'simone' i Tråde (eroguide.dk)

(update: fra snap sender den ene et vellignende side-numse foto, der nok skal lokke folk til endnu mere at tro, dette ER en reel pige)

OG HUSK SÅ AT ANMELDE DEM MED BEVIS HVOR ANNONCERNE ER, SÅ DE KAN BLIVE VED MED AT BLIVE FJERNET!

Diskretsexxx

Profil oprettet: 01/08 2023

Simoneknuds

Profil oprettet: 19/08 2023

Citat

Søgersex

Midtjylland

I dag, kl 08:58

(SØGER KUN FOLK NÆR viborg;))
Heej jeg søger noget diskret sex iaften, jeg er meget diskret med det her og forventer du er det samme, min krop er meget slank og glat, send billede af dig i en mail til mig og jeg skal besvare hurtigt iaften:) ps jeg kan nemt få sprøjte orgasme hvis du er god
Snapchat: Sofie.n2111

Citat

DANSKE SIMONE I VIBORG IDAG

Midtjylland

19/08 2023 13:13

Hej søde mænd, jeg hedder Simone, og er 22 år gammel. Jeg er ny i denne branche, og føler jeg vil give det her en chance.

Jeg er en meget sød, snaksaglig, respektfuld og udadvendt pige, som altid yder sit bedste for at tilfredsstille min partner.

I min fritid går jeg på social og sundhedskole, derudover spiller jeg håndbold, ellers nyder jeg bare at være sammen med familie og veninderne.

I sengen, kan jeg godt lide det blide, jeg kan godt lide at nusse og kysse. Ganske almindelig sex med massere våde kys og varme.

Jeg er også til anal sex, jeg giver også gerne, jeg har en masse legetøj både til dig og mig.

Jeg mødes i viborg, hvor jeg har en lækker lille lejlighed hvor vi kan hygge os, jeg har også egen bil.

Lidt om mig: 22 år gammel, blå øjne , lyst hår, altid glat mis, 161cm høj og 54 kg. ( yndlingsstilling doggystyle)

Priser: 15 min 800kr, 30 min 1400 kr 1 time 1800kr.

Jeg tilbyder også sex uden gummi hvis man kan fremvise bevis på man ingen sygdomme har.

Hvis du føler jeg er noget for dig, kan du kontakte mig via min Snapchat. Simoneviborg1Og vi finder ud af noget frækt sammen.

Kærligste hilsner din Simone 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...