Hop til indhold
Guest Gulfeber

HOT LATINA LINDA

Recommended Posts

Gulfeber skrev, for 3 timer siden:

...Det ser jo fristene ud...

Hun er fristende og mere til ... ;) :wub: :razz:

Har du søgt på hendes annonce ID #57229  @Gulfeber ?

@Kubrick's anmeldelse:

OG @Erikson's ditto:

flugter i hvert godt med mit indtil videre ene besøg hos Linda for et par år siden. Hvordan dagsformen og serviceniveauet er pt, skal jeg ikke kunne sige, synes dog begge anmeldere har fået beskrevet Linda rigtig godt både; personlighed, væremåde, udseende og hendes service. 

Da jeg besøgte Linda, fik jeg en ganske ok gang (olie) massage egentlig uden lir og pirring lige indtil hun pludselig kastede sine dejlige, store og tunge bryster i nakken af mig - herlig spontan overraskelse  :razz:  som jeg bestemt ikke havde noget imod, og som tydeligt indikerede, at massagedelen var ovre. Fik vendt mig om på ryggen og begyndte at gramse & kramse de store JADER ...fik vist også suttet lidt for kraftigt på de store stive brystvorter - perdon - ...men Linda tog det pænt og bad mig være lidt mere forsigtig :ph34r: inden spansk & bj fik hun arbejdet sit underliv og sit køn ned mod min 'flagstang' så jeg fik en form for pussyslide, selvom jeg kun havde bestilt massage + blow for en "plov"  :razz:  det spanske var en fornøjelse (også det sproglige idet, det hendes modersmål) + hun har i den grad forudsætninger for spansk  ;) Linda's blow var faktisk rigtig godt og vådt. Måske ikke så dybt, men bestemt kyndigt og hun tog pænt imod med munden, dog uden slug. :razz:

Alt i alt en god oplevelse på +30 min. Linda var sød, imødekommende, stille og rolig, men med en god appetit på sex & sjov.  :wub:

Noget siger mig, at hun passer godt på sig selv. Hun bruger f.eks ikke fotos af sig selv - det kan selvfølgelig også skyldes, at hun ønsker at tiltrække flere 'husarere', men jeg tror den vigtigste grund er, at hun ikke ønsker fotos af hende all over the Web. Hun brugte også de velkendte tricks med først at dirigere en over på den modsatte side af vejen inden det endelige nr blev oplyst, samt at stille (gemme) sig bag døren ved åbning og indgang. Desuden kunne jeg ikke undgå at lægge mærke til, at der sad en mand og læste inde i stuen i lejligheden på min vej fra værelset og til badet efter seancen. Han var såmen fredelig nok, og jeg havde hverken hørt eller bemærket ham før ...dog lidt spøjst, men ok :huh:

Besøgte hende i Vanløse / Grøndal,  så hvordan stedet er i Valby er et godt spørgsmål.

Kunne godt finde på at besøge hende igen, men der er også mange andre spændende kvinder, og da tiden er knap + budgettet ikke ubegrænset - desværre - så må det nok vente lidt. Med mindre der tikker en masse gryn eller rigtig gode anmeldelser ind  ;)

Redigeret af Cruise

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...