Hop til indhold
Guest Hetero

Cunnilingus

Recommended Posts

Guest Hetero

Jeg søger en kvinde, som kan lære mig kunsten at tilfredsstille en kvinde med min tunge.

F.eks. hvordan skal der slikkes: hastighed, hårdt/blidt tryk, hvor på eller ved ydre/indre skamlæber, clitorishoved og -skaft, hvordan kan jeg tyde kvindens bevægelser og lyde/støn ift. hendes forhåbentlig tiltagende liderlighed.

Jeg har konstateret, at for selv at få maksimal udbytte af elskov/sex, er det en nødvendighed for mig først at kunne give kvinden orgasme oralt.

Det tænder mig følelsesmæssigt, fysisk og psykisk og forstærker min egen orgasme først at få kvinden i mål.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hetero skrev, for 5 timer siden:

Jeg søger en kvinde, som kan lære mig kunsten at tilfredsstille en kvinde med min tunge.

F.eks. hvordan skal der slikkes: hastighed, hårdt/blidt tryk, hvor på eller ved ydre/indre skamlæber, clitorishoved og -skaft, hvordan kan jeg tyde kvindens bevægelser og lyde/støn ift. hendes forhåbentlig tiltagende liderlighed.

Jeg har konstateret, at for selv at få maksimal udbytte af elskov/sex, er det en nødvendighed for mig først at kunne give kvinden orgasme oralt.

Det tænder mig følelsesmæssigt, fysisk og psykisk og forstærker min egen orgasme først at få kvinden i mål.

You, my dear sir, are on a noble quest :)

First thing to know is that all women are different in this regard. There's no one technique that's guatanteed to work on every girl.

There's a ton of video material out there (for example https://xhamster.com/videos/how-to-lick-pussy-tutorial-xhdMEWq) on the subject. This can help you find some techniques that work for you, that you later can put into practice on the girls you are with.

Then listen to her moans, feel if her clit is swelling, her general response... Most girls will indicate when you hit the spot, and when you ate totally off.

As always, communication is important, so you might want to just ask the girl what she prefers. Some like gentle licking, some wants it strong right on the clit.

If I should give one advice that usually works for me is to start slow and gentle. Go around the whole pussy, don't jump straight to the clit! Pretend you are making out with the pussy like with a long lost lover. Use  not only your tongue, but also your lips. You can even apply a little suction too bring more blood to the area and making it more sensitive :) Then after a while, focusing more on the clit is usually what brings the girl to orgasm.

Maybe some of our delightful pink users will come to the thread and say something completely different, which would prove my first point B) But I'd be really interested to hear what they have to say.

I myself am a real cunnilingus lover. Sex for me is not really complete if I'm not able to lick pussy.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hetero

Thank you so much for your valuable input…

I wasn’t aware there were that kind of trustworthy teaching material available in the internet.

I will start my new education right away with great enthusiasm……

Once again: thank you very much…..:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hetero skrev, for 8 timer siden:

Som svenskermanden allerede har skrevet, så er ingen kvinder ens. Og selv den samme kvinde, ønsker ikke nødvendigvis det samme hver dag. Derudover så er det ikke alle kvinder der får orgasme af at blive slikket, og det er ikke alle købepiger, der ønsker orgasme med alle kunder. Nogle faker. Nogle lukker ned, når de mærker orgasmepres. 

Sex bliver så meget bedre den dag man indstiller orgasmejagten og bare nyder nuet og det der er.

PS. Og rent teknisk, start blødt, langsomt, og gå udenom klitten til du får besked på andet. Spidsen af klitoris har ca 8000 nerveender, hele dit pikhoved (som du nok tænker er ret følsomt) har ca 6000. Det betyder at klitten er sindssygt følsom og let bliver overstimuleret. Fingre og tunge væk, til hun siger noget andet.

Redigeret af Liv
Slåfejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Svenskermanden skrev, 1 time siden:

I myself am a real cunnilingus lover. Sex for me is not really complete if I'm not able to lick pussy.

Amen to that brother i avoid all adds where oralsex for her is not on the menu its such a major kink and pleasure for me as well. 

@Hetero

Som svenskermanden skriver findes der ikke en entydig teknik til alle kvinder universalt fordi lyst er forskelligt og kvinder er til forskelligt så det vigtige er vel når du er mellem lårene på hende så har du udsyn til hendes overkrop og ansigt læg mærke til alle signalerne mens du er igang ansigts udtryk, åndedrættet, kroppen der vrider sig eller sitrer og ryster lidt, mavemuskler og andet der trækker sig sammen. Det kan altsammen afsløre hvad hun kan lide og hvornår du virkelig har fat i noget eller hvornår hun er klar og gerne vil klimakse og have orgasme jeg finder ofte også at kvinderne er gode til selv at guide med en hånd på hovedet når de vil have du bliver og fokuserer på et bestemt sted feks. klitoris. 

Enkelte kvinder er til direkte og på og hurtig kontakt med klitoris men synes at mange er glade for den langsomme opbygning og pirring giv dig tid forkuser med kys og slik på maven og skambenet, på lårene og indersiden af lårene inden du går igang med at slikke fissen. evt. lidt korte hurtige strøg kontakt med fisse og klit undervejs mens du varmer op. 

Når du så er igang så igen afveksling klitoris er mega følsom for nogen så undgå al fokus der hele tiden afveksling er ofte vejen frem der er massere af dejlige følsomme nerver i hendes ydre og indre labiaer så lad tungen lege alle vegne og på forskellige måder og i forskelligt tempo og kom her og der forbi klitten indtil de ovennævnte signaler og hints indikerer at nu vil hun gerne have fokus på klitoris og en orgasme. 

Efter hun har fået orgasme kan hun være ekstremt følsom især omkring klitoris men nogen er ved hele fissen giv hende plads til lige at få en puster men lad være med at tænke hun fik orgasme nu mit arbejde her er færdigt, fortsæt evt med anden stimulering måske tilbage til kys og slik på resten af fissen minus klit eller hele området omkring kys på lårene, skamben, mellemkødet måske op og lege med brysterne eller andre erogene zoner på hendes krop som hun reagerer positivt på. 

Og så tag en tur mere når hun er klar igen ;)

På Youtube er også en del guides vælg dem med kvinder der fortæller hvilke teknikker de kan lide og ja en lille snak med kvinden du er sammen med før om der er noget hun slet ikke er til eller rigtigt godt kan lide skader aldrig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Hetero

Tusind tak til både Liv og Dillermand Junior.

Jeg værdsætter virkelig alle disse guldkorn.

Et nyt univers åbner sig - helt bogstaveligt……:wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...