MissMelanie 27 Skrevet 19. August, 2023 Hej piger. hvilke byer foretrækker i at arbejde fra ? og kender i nogle gode steder, hvor bus og tog forbindelserne er ok.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18135 Skrevet 19. August, 2023 Jeg er super glad for at arbejde i Hadsten, Støvring, Valby, Slagelse, Vejle, Fredericia og Nyborg.. Nemhed er jo forskelligt fra person til person.. Jeg tager gerne en taxa selvom det måske kun er halvanden km at gå.. Jeg har som regel en stor taske med.. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MissMelanie 27 Skrevet 19. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 49 minutter siden: Jeg er super glad for at arbejde i Hadsten, Støvring, Valby, Slagelse, Vejle, Fredericia og Nyborg.. Nemhed er jo forskelligt fra person til person.. Jeg tager gerne en taxa selvom det måske kun er halvanden km at gå.. Jeg har som regel en stor taske med.. Kan du måske sende mig info på stederne, så vil jeg undersøge dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg