Hop til indhold
autobahn

Aalborg - Victoria, "hot gf", mere end godkendt !

Recommended Posts

Er lige kommet hjem fra en frokost tête-à-tête med dejlige Victoria, som jeg ikke har mødt tidligere.  Victoria

Hun er real, naturlig og yderst ærlig med sin annonce, alt synes at passe. Fotos er 1000% hende, selv hendes læbestift var den samme. Og brillerne, som klæder hende godt, og hun iøvrigt havde på under dele af seancen. Jeg fortaber mig i detaljer, fordi hun er lidt af en "hot girlfriend" fantasi for mig. 
Hun har sandsynligvis fået bryst improvements for nylig - baseret på en anmeldelse af @ChoosyVery fra sidste efterår, hvor de var naturlige. Det er de ikke nu, og man skulle være lidt forsigtig. Helt fint for mig, smukke er de, og der var masser af andet at fokusere på, bl.a. de dejligste latina-øjne med så meget spil i, at jeg kunne betragte dem i dagevis. Og selvfølgelig, en sød, smilende og vedkommende attitude, jeg følte at det ville blive godt idag.

Vi havde aftalt 50/50 massage/sex inkl. et par extras (BJ uden og finish on face), fra hendes lidt lange liste. Jeg skal dog også sige, at under seancen fornemmede hun, meget givende, sig frem til hvad der klikkede for mig, hvilket indbefattede mindst to andre services fra listen (ikke dybe kys). 
Jeg vil ikke sige, at Victoria er en PSE type overhovedet - og tror man skal afklare inden, hvis man er typen der går efter 100% hard pounding ! Men hun er stadig yderst fræk (og sikkert erfaren), eks. BJ med spyt som altid får mig op i et ekstra gear, eller den måde hun med hænderne under doggy spredte sine balder for mig, et så smukt syn at jeg lige skulle geare ned et par gange hvis ikke det skulle stoppe der ! Hun styrede afslutningen, med masser af varianter med læber og tunge inden finalen på hendes smukke ansigt. Og som en ægte hot girlfriend, hun pudsede og plejede først mine ædlere dele mens jeg stadig kunne nyde og kommentere hvor smuk hun tog sig ud, med mine hudplejende gaver på kinderne. Check ! 

Hun er kun i Aalborg weekenden over ! Derefter Århus og Kolding. Men planen er at komme tilbage igen engang i september. 

https://annoncelight.dk/showad/380287

Del dette indlæg

Link til indlæg
autobahn skrev, den 19.8.2023 at 15:35:

Hun har sandsynligvis fået bryst improvements for nylig - baseret på en anmeldelse af @ChoosyVery fra sidste efterår, hvor de var naturlige. 

I Februar havde hun bløde bryster. God og dejlig kvinde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...