Hop til indhold
cassanova

Hjæææælp !! Hvor er de gode seriøse GP’ere i Esbjerg, anbefalinger savnes!!

Recommended Posts

Jeg har en stor opsparet lyst til et ordentligt , seriøst besøg ved en dejlig GP i Esbjerg. Jo der er mange annoncer med fotoshoppede billeder og meget kortfattede beskrivelser, jeg ved af erfaring at de ikke er værd at bruge tid og penge på. Hende jeg havde udset til et besøg er desværre rejst til Ålborg. Katrin har jeg allerede besøgt 2 gange hmmm og de fleste Thaipiger er også besøgt. Hvem kan anbefales i Esbjerg lige nu( ikke Thai) ? Jeg er desperat .

Del dette indlæg

Link til indlæg
cassanova skrev, for 7 timer siden:

Jeg har en stor opsparet lyst til et ordentligt , seriøst besøg ved en dejlig GP i Esbjerg. Jo der er mange annoncer med fotoshoppede billeder og meget kortfattede beskrivelser, jeg ved af erfaring at de ikke er værd at bruge tid og penge på. Hende jeg havde udset til et besøg er desværre rejst til Ålborg. Katrin har jeg allerede besøgt 2 gange hmmm og de fleste Thaipiger er også besøgt. Hvem kan anbefales i Esbjerg lige nu( ikke Thai) ? Jeg er desperat .

Hvad mere ens Katrin og er thaipigerne besøg værd HVIS ja hvem anbefaler du så SNAK OM AT VÆRE DESPERAT..så lad os høre folkes

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...