Hop til indhold

Recommended Posts

sikkersex skrev, for 4 timer siden:

cafe møde om kemi tjek

Hvad består anmeldelsen i?

Har du besøgt/mødt hende?

Eller er det en advarsel om at den ID verificerede (troværdigt på Sugardaters?) med en ret fin, troværdig tekst om "fast SD-forhold" ønsker kemimøde (mod betaling) først?

Intet ved annoncen lugter umiddelbart og har røde flag. Tværtimod. Det dufter af en Sugarpige i ordets betydning: længerevarende/fast forhold til måske een Daddy med "goder"/betaling undervejs. 

Id verificeret. Kemimøde passer med teksten.
Teksten er skrevet i absolut korrekt dansk.
Ikke en masse løfter ala 100% og altid liderlig eller jeg kan tale dansk, italiensk, afrikansk, volapyk. 
Foto, der rent faktisk ligner en almindelig pige (i slutningen af 20erne).
Udtryk i overensstemmelse med det, hun leder efter ("seksuel og følelsesmæssig modenhed").
 

Hej Jeg er en hel almindelig kvinde i slut 20’erne, som søger en skøn sd-relation med al hvad det indebærer ;-)…. Jeg er til daglig studerende. I min fritid træner jeg meget og værdsætter tid med dem jeg elsker. Jeg søger en gentleman. En der kan finde ud af at opføre sig ordentlig. Nøgleordene er respekt og kemi. Jeg tænder på følelsesmæssig og seksuel modenhed, en mand der er sød og omsorgsfuld eller er intelligent.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

du kan jo læse hvad jeg skriver, hun vil starte med kemi træf for en tusse , hvad var der lige svært ved det
men id og foto, det kan enhver jo, det er fuldstændigt ansvarsfrit , hm mon sugardating vil tage sig af man henvendte sig og meldte hende til politiet for det ???
det var en simpel advarsel take it or leave it som man siger i jylland
men dette er hvad den snu pige skrev til mig , lur mig om ikke nogle troværdige mænd hopper på det 
copy paste
vi kan mødes til kemidate som en start mod sugarfor 1000 kr kontant i første omgang på en cafe før kl 17 :)
Kemi date er der hvor vi ser hinanden  , taler med hinanden og afstemmer kemien og fortæller hinanden hvad forventninger vi har til hinanden
paste slut
Så må du jo se om du vil hoppe på den og give kaffe for en tusse


Vi kan mødes tilVi kan mødes til kemidate som en start mod sugar for 1000 kr kontant i første omgang på cafe før kl 17:-) kemi date er der hvor vi ser hinanden, taler med hinanden og afstemmer kemien og fortæller hinanden hvad for nogle forventninger vi har til hinanden. kVi kan mødes til kemidate som en start mod sugar for 1000 kr kontant i første omgang på cafe før kl 17:-) kemi date er der hvor vi ser hinanden, taler med hinanden og afstemmer kemien og fortæller hinanden hvad for nogle forventninger vi har til hinanden.emidate sont i første omga7:-) kemi date er der hvor vi ser hinanden, taler med hinanden og afstemmer kemien og fortæller hinanden hvad for nogle forventninger vi har 

Redigeret af sikkersex

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis hun vil have 1000 kr for en kemimøde, så er det da hendes ret at foreslå det. Du kan jo bare sige nej. Hun ser sig selv som en dyr dame, det betyder ikke at hun er fake eller at hun skal advares imod. Om hun så er det værd det ved jeg ikke, det må sugardaddy manden jo selv bedømme ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 6 timer siden:

Hvis hun vil have 1000 kr for en kemimøde, så er det da hendes ret at foreslå det. Du kan jo bare sige nej. Hun ser sig selv som en dyr dame, det betyder ikke at hun er fake eller at hun skal advares imod. Om hun så er det værd det ved jeg ikke, det må sugardaddy manden jo selv bedømme ;) 

Det er ren narrefisse 

De piger det vil have kemimøde mod betaling er ikke seriøst interesseret i sex. Det er deres forretningsstrategi.de evner end ikke at føre en samtale. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sexy Flora skrev, for 17 timer siden:

Hvis hun vil have 1000 kr for en kemimøde, så er det da hendes ret at foreslå det. Du kan jo bare sige nej. Hun ser sig selv som en dyr dame, det betyder ikke at hun er fake eller at hun skal advares imod. Om hun så er det værd det ved jeg ikke, det må sugardaddy manden jo selv bedømme ;) 

Det har du fuldstændig ret i  og så fik du lige lavet lidt reklame for dine dinnerdates som iøvrigt er dyrere

Del dette indlæg


Link til indlæg
sikkersex skrev, for 23 timer siden:

 og så fik du lige lavet lidt reklame for dine dinnerdates som iøvrigt er dyrere

Jeg forstår ik helt hvad du mener med at jeg har lavet reklame? venligst uddyb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Detjokunenleg skrev, den 2.11.2023 at 19:21:

Jeg er en af de mænd der har valgt at tage et kemi møde med Bella.. Lad mig sige det sådan. Det kommet rigtig godt igen. 

Meget troværdigt indlæg. Nyoprettet profil til denne debat

Del dette indlæg


Link til indlæg
thedanishdude skrev, for 21 timer siden:

Meget troværdigt indlæg. Nyoprettet profil til denne debat

Vel.. Et eller andet sted skal man jo starte på at kommentere. Kommentere kun på ting jeg har oplevet og har haft stor glæde af andres erfaringer som de har delt. God dag

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...