Triot 17 Skrevet 17. August, 2023 (edited) Jeg har nu i lidt tid nydt godt af de mange anmeldelser uden selv at bidrage. Jeg tænkte, at det måtte være på tide at få oprettet en bruger også g Jeg besøgte her til aften Annie (https://nympho.dk/n13221/4192/your-real-girlfriend-annie/) - Jeg kan som læser herinde kan konstatere, at linke korrekt ikke altid er en succes, men har givet det forsøg og håber det virker. Annie ligner billederne og det var en yderst god oplevelse. Hun taler fint engelsk og kunne fint tale med hende om lidt af hvert. Jeg synes, at det virkede meget nærværende og bestemt er en GFE oplevelse. Det var nemt at få lavet en aftale, så kommunikationen på sms (WhatsApp i dette tilfælde) var fint. Jeg var taget i bad hjemmefra, men da jeg ankom og vi havde talt lidt, blev jeg bedt om lige at vaske mig i skridtet, selvom jeg sagde jeg var i bad inden. Det er for mig ikke et problem, jeg har stor forståelse for fokus på hygiejnen og noget som hun i øvrigt selv fremstod som. Vi ligger os i sengen, hvor jeg får lov til at kærtegne lidt og hun lader sine fingre vandre lidt rundt omkring før jeg ligger mig på ryggen, hvor hun udforsker kroppen med munden, ligesom der bliver kysset. Vi kyssede ikke med tunge, men det er vist en del af det. Jeg kom meget hurtig i stemning, hvor hun begyndte et virkelig godt blow. Jeg var hurtig klar til at komme, men måtte sige til hende det skulle være langsommere. Hun stoppede lidt derefter og gjorde klar til sex. Der blev smidt gummi på og hun satte sig oven på imens hun red. Det her var meget GFE, hvor der blev kysset imens og var nærværende i akten. Jeg var igen hurtig klar til at komme, hvorfor jeg stoppede hende, tog en lille pause og skiftede stilling til missionær. Der blev det så også for meget af det gode og jeg afsluttede. Vi talte lidt sammen og jeg tog i bad og skyllede inden jeg afsted. Jeg har ikke selv en finger at sætte på opelvelsen, hun er en lille fræk og smuk kvinde, hvis det er det man er til. Hun er nærværende og der blev ikke kigget på telefonen imens jeg var der. Der var lidt forvirring om varigheden, men det er mere min skyld end hendes. Jeg kan kun derfor sende en anbefaling og hun er i København en uge mere inden hun tager afsted. Redigeret 17. August, 2023 af Triot Få link til at virke 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 800 Skrevet 20. August, 2023 Har også været der og havde lignende oplevelse. Hendes blowjob gør at man kommer ret hurtigt, hvis man ikke passer på. Tror det er et trick hun har lært Men kan klart anbefales dog uden at komme op i den ægte GFE oplevelse bl.a p.g.a. de manglende kys. Men skøn er hun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Supermayn Skrevet 20. August, 2023 Er hun taget afsted igen? Hun svarer ikke når jeg kontakter hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 20. August, 2023 Ubeskriveligt skrev, 1 time siden: Har også været der og havde lignende oplevelse. Hendes blowjob gør at man kommer ret hurtigt, hvis man ikke passer på. Tror det er et trick hun har lært Men kan klart anbefales dog uden at komme op i den ægte GFE oplevelse bl.a p.g.a. de manglende kys. Men skøn er hun. helt samme oplevelse, har skrevet lidt i denne tråd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg