Hop til indhold

Recommended Posts

Hej

 

Ja har været hos hende, du kan rolig tage kontakt til hende

Du vil få en alle tiders oplevelse du ikke vil hjem fra, der er en ingen fup, faktisk så gør hendes billeder ikke hende ære, det er meget bedre når du ser hende i virkeligheden, smuk, sød og helt nede om  jorden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg overså i starten at du spurgte hvor vild hun, da jeg besøgte hende var det som bild og jeg besøgte hende i Haderup og huset er fint og den kiste hun havde stående kan næppe have manglet udstyr

Personligt skal jeg sige jeg nød hvert minut af hende og var et fantastisk syn at have hende riddende og nyde synet af hendes smukke krop, men var en ikke ren dominas session selvom den skal jeg nok også prøve en dag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_nysgerrige skrev, for 49 minutter siden:

Lyder lovende. 

Så hun har udstyret og kan bruge det? 

Hej 

jeg har altid min bil fyldt til randen med udstyr, da alle mine piske fx er håndlavet. Og jeg skal være sikker på at alt hvad jeg bruger er sprittet godt af før inden og efter. Men du er mere end velkommen til at kontakte mig. 
 

rigtig god aften til dig. 
 

hilsen 

hera 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvem hvem af jer, så har hun nok vækket en eller anden mavefornemmelse i jer, stol på den og tag kontakt til hende.. Vil have svært ved at tro i ville fortryde det besøg

Del dette indlæg


Link til indlæg
vogteren skrev, for 19 timer siden:

Uanset hvem hvem af jer, så har hun nok vækket en eller anden mavefornemmelse i jer, stol på den og tag kontakt til hende.. Vil have svært ved at tro i ville fortryde det besøg

Der vel jeg gøre. Ser hun også tilbyder at tage med i swingerklub så det lyder til at hun er en naughty kvinde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er til swinger klub, personligt er jeg ikke men ja og tror ikke du skal være nervøs  for om hun ikke er naughty 

Er hellere ikke meget for pasta :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er vel hellere ikke så relevant for dig at læse en tråd om en glædespige nu hvor du er en dickmand men helt roligt såfremt der er lavvande i kassen er vi nok nogen som gerne vil hjælpe til der kommer noget i kistebunden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dickmand skrev, for 17 timer siden:

Ja så mangler vi bare en anbefaling fra Heras mor og far, nu har veninde og Co. været på banen.

Lavvande i kassen Hera?

Egentlig så burde din kommentar ikke berettiges med et svar men da du nævner min person ved navn så vil jeg alligevel vedhæfte nogle få ord til din spydige kommentar. 

“Har du mistanke omkring svindel med anmeldelser og eller erfaringsberetninger så må du meget gerne anvende “rapporter” knappen i stedet for at komme med tossede, ubegrundede insinueringer”

Fortsat lækker weekend til dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
[email protected] skrev, den 19.8.2023 at 14:31:

Egentlig så burde din kommentar ikke berettiges med et svar men da du nævner min person ved navn så vil jeg alligevel vedhæfte nogle få ord til din spydige kommentar. 

“Har du mistanke omkring svindel med anmeldelser og eller erfaringsberetninger så må du meget gerne anvende “rapporter” knappen i stedet for at komme med tossede, ubegrundede insinueringer”

Fortsat lækker weekend til dig.

Godt svar. :x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...