lucullusb 215 Skrevet 17. August, 2023 https://sugardaters.com/da/profile/b8zg9p7BRE er der nogen som har mødt hende her og ved om hun er legit? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 18. August, 2023 Hvis det er hende der giver dig fingeren på sit profilbillede så skal du give pengene til hendes ven som venter i opgangen Hun har blokeret mig efter jeg bad hende rende og hoppe;) hun brugte en snap.. edit dahl.. mener jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 18. August, 2023 kratlusker4000 skrev, for 3 timer siden: Hvis det er hende der giver dig fingeren på sit profilbillede så skal du give pengene til hendes ven som venter i opgangen Hun har blokeret mig efter jeg bad hende rende og hoppe;) hun brugte en snap.. edit dahl.. mener jeg interessant, mig ville hun absolut sælge fotos , først , for at vise jeg var troværdig, det var så utroværdigt i mine øjne og vi skiltes der Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 18. August, 2023 sikkersex skrev, for 1 minut siden: interessant, mig ville hun absolut sælge fotos , først , for at vise jeg var troværdig, det var så utroværdigt i mine øjne og vi skiltes der Det der sg ik noget at sige til:) men sig mig lige var det så hende der giver fingeren på sit profilbillede ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 18. August, 2023 (edited) kratlusker4000 skrev, for 14 minutter siden: Det der sg ik noget at sige til:) men sig mig lige var det så hende der giver fingeren på sit profilbillede ?? ja ja og det navn på snap du siger, blokerede hende og hendes diskussion om mænd osv men profilen er væk, der dukker nok en ny frem Redigeret 18. August, 2023 af sikkersex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg