Hop til indhold

EDAHL666 kbh

Featured Replies

Skrevet

Hvis det er hende der giver dig fingeren på sit profilbillede så skal du give pengene til hendes ven som venter i opgangen:biggrin:

Hun har blokeret mig efter jeg bad hende rende og hoppe;) 

hun brugte en snap.. edit dahl.. mener jeg

Skrevet
kratlusker4000 skrev, for 3 timer siden:

Hvis det er hende der giver dig fingeren på sit profilbillede så skal du give pengene til hendes ven som venter i opgangen:biggrin:

Hun har blokeret mig efter jeg bad hende rende og hoppe;) 

hun brugte en snap.. edit dahl.. mener jeg

interessant, mig ville hun absolut sælge fotos , først , for at vise jeg var troværdig, det var så utroværdigt i mine øjne og vi skiltes der 

Skrevet
sikkersex skrev, for 1 minut siden:

interessant, mig ville hun absolut sælge fotos , først , for at vise jeg var troværdig, det var så utroværdigt i mine øjne og vi skiltes der 

Det der sg ik noget at sige til:) men sig mig lige var det så hende der giver fingeren på sit profilbillede ??

Skrevet
kratlusker4000 skrev, for 14 minutter siden:

Det der sg ik noget at sige til:) men sig mig lige var det så hende der giver fingeren på sit profilbillede ??

ja ja og det navn på snap du siger, blokerede hende og hendes diskussion om mænd osv 
men profilen er væk, der dukker nok en ny frem

Redigeret af sikkersex

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.