Hop til indhold
Guest thaimassoren

Lemon Nyborgvej

Recommended Posts

Guest thaimassoren

Nå!!! Der var jo ingen som gad at svare på tråden i efterlysninger. Så jeg blev nød til at tage en for holdet. 
 

60 min bestilte jeg (uden sex idag) Massagen var lækker og virkelig afslappende. Man kom helt ned i gear. 
Da jeg blev vendt om, masserede hun videre og begyndte at kæle for lillemanden. Flaget blev hejst og hun lavede lidt b2b, og kyssede på hele kroppen. Hun gav et super blow (øko) jeg vippede hende om til 69, og gav den lille lotusblomst en omgang. Det nærmede sig faktisk totalt GFE hvis det ikke var fordi jeg kom i munden på hende så hurtigt. 
 

I kan roligt tage afsted drenge, hun er virkelig fin og petit. Billederne er af hende, men de snyder lidt for hun er bedre i virkeligheden. 
 

https://annoncelight.dk/showad/378103
 

Lille thai Anna var der tildligere på adressen og det har fået et løft

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
natdyr skrev, for 5 minutter siden:

Hvad gav du for sådan en omgang ?

En tusse løb det op i! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var også en god pris når CIM koster kr.300.- ekstra i følge annonce. Så har en times massage, B2B, handjob, 69 og blow kostet kr.700.- for 60 minutter.

så må jeg vist hellere forbi til et besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Mr1time skrev, for 4 minutter siden:

Det var også en god pris når CIM koster kr.300.- ekstra i følge annonce. Så har en times massage, B2B, handjob, 69 og blow kostet kr.700.- for 60 minutter.

så må jeg vist hellere forbi til et besøg.

Behandle hende pænt, så når man rigtig langt. Jeg pruttede ikke om prisen. Jeg tror måske bare det udviklede sig herunder akten. Hun kører ikke minut ræs. Egentlig virker det (for mig) som om hun bare gerne vil tilfredsstille sine kunder og gøre det godt. 
 

Jeg stillede ingen krav, jeg sagde bare pænt til hende: no sex today sweetie, but everything else you can give me. 
 

Cirkle K ligger 30 sek. derfra, der kan man få dagens buket 

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, 1 time siden:

Behandle hende pænt, så når man rigtig langt. Jeg pruttede ikke om prisen. Jeg tror måske bare det udviklede sig herunder akten. Hun kører ikke minut ræs. Egentlig virker det (for mig) som om hun bare gerne vil tilfredsstille sine kunder og gøre det godt. 
 

Jeg stillede ingen krav, jeg sagde bare pænt til hende: no sex today sweetie, but everything else you can give me. 
 

Cirkle K ligger 30 sek. derfra, der kan man få dagens buket 

Er det dér hvor Anna var engang....lige over for 365?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Big3lover skrev, for 24 minutter siden:

Er det dér hvor Anna var engang....lige over for 365?

Yes det er det. Det er rart at komme ind, der er superhyggeligt og ligner rent faktisk en dejlig lysthule efter det er blevet opgraderet lidt.

Anna er stoppet helt desværre (jeg græder, hun var BARE god)

Redigeret af thaimassoren

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 11 timer siden:

Yes det er det. Det er rart at komme ind, der er superhyggeligt og ligner rent faktisk en dejlig lysthule efter det er blevet opgraderet lidt.

Anna er stoppet helt desværre (jeg græder, hun var BARE god)

Øv! Jeg har eller gået og håbet på hun kom tilbage på et tidspunkt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Big3lover skrev, for 17 minutter siden:

Øv! Jeg har eller gået og håbet på hun kom tilbage på et tidspunkt. 

Man ved aldrig, men nu har jeg set hende flere gange det sidste halve år med den samme makker (hånd i hånd) såååå

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, for 13 timer siden:

Man ved aldrig, men nu har jeg set hende flere gange det sidste halve år med den samme makker (hånd i hånd) såååå

Nåååh, sådan....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 17.8.2023 at 19:40:

Det var også en god pris når CIM koster kr.300.- ekstra i følge annonce. Så har en times massage, B2B, handjob, 69 og blow kostet kr.700.- for 60 minutter.

så må jeg vist hellere forbi til et besøg.

Kom du afsted til hende? :-) ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, 1 time siden:

Kom du afsted til hende? :-) ....

Nej jeg mener det var hende som sendte mig en dyrere pris end jeg ville give. Så valgte igen igen Bee i Fredericia

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, den 30.8.2023 at 14:08:

Nej jeg mener det var hende som sendte mig en dyrere pris end jeg ville give. Så valgte igen igen Bee i Fredericia

Det forstår jeg sgu ikke...hendes priser ligger helt klart i bunden, og service i top.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
sss skrev, for 14 timer siden:

Hejsa

Andre der er blevet bedt om at sende foto af sig selv for at få en tid??

mvh sss

Nej aldrig. Lyder egentlig mærkeligt, hun er slet ikke typen på at ville se billeder inden et møde. Måske hun har haft en dårlig oplevelse med udenlandske mænd

Del dette indlæg


Link til indlæg
thaimassoren skrev, den 17.8.2023 at 16:10:

Nå!!! Der var jo ingen som gad at svare på tråden i efterlysninger. Så jeg blev nød til at tage en for holdet. 
 

60 min bestilte jeg (uden sex idag) Massagen var lækker og virkelig afslappende. Man kom helt ned i gear. 
Da jeg blev vendt om, masserede hun videre og begyndte at kæle for lillemanden. Flaget blev hejst og hun lavede lidt b2b, og kyssede på hele kroppen. Hun gav et super blow (øko) jeg vippede hende om til 69, og gav den lille lotusblomst en omgang. Det nærmede sig faktisk totalt GFE hvis det ikke var fordi jeg kom i munden på hende så hurtigt. 
 

I kan roligt tage afsted drenge, hun er virkelig fin og petit. Billederne er af hende, men de snyder lidt for hun er bedre i virkeligheden. 
 

https://annoncelight.dk/showad/378103
 

Lille thai Anna var der tildligere på adressen og det har fået et løft

En fin anmeldelse og godt du tog chancen. 
jeg er ny og synes nemlig godt om billederne. Og du er den eneste der har lagt en beskrivelse. 
jeg har nu fået tid i morgen ved hende 

håber det er godt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest thaimassoren
Greyman skrev, for 22 timer siden:

En fin anmeldelse og godt du tog chancen. 
jeg er ny og synes nemlig godt om billederne. Og du er den eneste der har lagt en beskrivelse. 
jeg har nu fået tid i morgen ved hende 

håber det er godt 

Øh hun er i Ålborg 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Greyman skrev, den 30.10.2023 at 00:29:

En fin anmeldelse og godt du tog chancen. 
jeg er ny og synes nemlig godt om billederne. Og du er den eneste der har lagt en beskrivelse. 
jeg har nu fået tid i morgen ved hende 

håber det er godt 

Bare til orientering....der er flere anmeldelser på hende under Fyn ;-) 

Håber du havde et godt besøg, for ja, hun er dejlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, den 31.10.2023 at 09:39:

Bare til orientering....der er flere anmeldelser på hende under Fyn ;-) 

Håber du havde et godt besøg, for ja, hun er dejlig.

Jeg var på besøg men havde ikke den gode oplevelse som jer åbenbart 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...