Hop til indhold

Byens bedste blow... NOT !!!

Featured Replies

Skrevet

Det startede med 10 min kedelig massage af en gammel dame fordi Tina Har ondt i fingeren  Så kommer Tina ind og nusser lidt hist og pist 

og så går hun igang med et røvsygt maskinblow...  missionen lykkedes selvfølgelig men det er første og sidste gang jeg kommer der.

Jeg glæder mig til at se reaktioner....  det virker jo lidt som om ingen tør skrive noget dårligt om hende

https://annoncelight.dk/showad/308761

Skrevet

Øv oplevelse... jeg er en af dem som ikke nåede Tina da hun var på toppen og tilbød fuld pakke. Desværre... for med alle de gode anmeldelser må hun jo ha været god. 

Og nu med din anmeldelse skal jeg da helt sikkert slet ikke forbi.

Tak for advarslen

Skrevet

Jeg troede Cherry/Bagsværd gav det bedste blow :P

Skrevet
Gulfeber skrev, for 4 timer siden:

Jeg glæder mig til at se reaktioner....  det virker jo lidt som om ingen tør skrive noget dårligt om hende

https://annoncelight.dk/showad/308761

Nu tror jeg ikke folk ikke tør, men har de kun haft gode oplevelser så skriver man jo ikke andet, og har man besøgt pigen mange gange ved man alle kan have en off-dag , du fortæller jo selv hun havde ondt, så det kan også have indflydelse på hendes service den dag. Selvom det kan være øv som kunde, så husk stadig det er mennesker vi har med at gøre og vi har alle gode og dårlige dage og nogle vi har bedre kemi med end andre. 

Skrevet

Tænker det er Laila du fik den første massage af. Men der er også en ældre mama på stedet, der vist styre det lidt…. 
Hverken hende eller Laila er synderligt unge…. 
Laila’s bj er heller ikke noget at skrive hjem om…. 
Det er lykkes mig at få en tid hos Tina, på trods af rigtig mange forsøg. 
Jeg tvivler også MEGET stærkt på at jeg kommer igen…. Synes også stedet er blevet for nasty.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.