Hop til indhold

Recommended Posts

Ja det har jeg. Jeje er klart den sjoveste og bedste, det var som om jaz ikke helt vidste hvad hun skulle og nej der var intet pige/pige sjov. Det er prøvet og det var ok men ikke til gentagelse for mig så hellere jeje alene

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok så tror jeg tager til Fredericia og prøver Bee og Tukta i Fredericia de skulle vidst leverer begge 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Max Speed

Har ikke prøvet. Men Kan ikke anbefale thai i trekant. Snup dem hver for sig. Eller en trekant med et par europæiske piger 

venligst 

M

Del dette indlæg

Link til indlæg
Max Speed skrev, for 3 minutter siden:

Har ikke prøvet. Men Kan ikke anbefale thai i trekant. Snup dem hver for sig. Eller en trekant med et par europæiske piger 

venligst 

M

Ok hvorfor ikke. Har prøvet Bee sammen med en anden pige for nogle år siden det var en ok oplevelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Max Speed

Undskyld. Yes enig i at jeg ikke bør generalisere. + 10 års erfaring med Thailand. Og nu taler jeg ikke kun piger og sex - har bare fortalt mig at thai piger der laver service Ydelser til mænd ikke har super meget interesse i andre piger. Men selvfølgelig gør de hvad de bliver bedt om -_- og der er aldrig fakta uden undtagelser 

Rigtig god dag 
M

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan fint anbefale både trekanter og firkanter med thai'er 

du skal bare lade dem vælge selv, hvem de vil med 

så skal du nok få det sjovt ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg kan kun anbefale trekant med to thaipiger, der kender hinanden godt. Det er en konge oplevelse, hvis du ellers kan holde til det, når de går rigtig til makronerne. Og det kan godt være et problem ikke at sprøjte for tidligt, når man ligger der med to lækre piger, og den ene er mere liderlig end den anden. Go for it. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...