Hop til indhold
menor79

Sort snak, Dana stenløsevej

Recommended Posts

Jeg fik lysten til at prøve noget brunt. Valget blev så Dana på stenløsevej. Ja har læst trådende om dette sted, men definitivt synes jeg ikke det var.

Kontakten, den gik men spørgsmål blev ofte kun efterfulgt at de helt korte "yes", nok fordi anonncen ligger op til det hele, Cim, Sf, Mf, muligheder i den en og anden vej ind, så der var langt op til tur med forventningspakken dækket, det var tanken da. Der spørges indtil de generelle ting trods det allerede er i annonce. Man holder det kort og relevant da nogle gp jo ikke ønsker den lange roman når der bookes.

Stedet, ja ikke prangende, postkassen sidder 45 grader måske en ergonomisk støtte til de få postbude der er tilbage.

Inde, er der mørkt og vi ekspederes hurtig videre ind på værelset, her er der lige plads til en 140 seng og en stol

Dana, jow hun er køn, barm og bagenden sidder dog ganske fast, det skal hun ikke høre for, men en "tommel til ringfinger" mørhed er nu også skønt. :razz:

Service og pengene, gentager det aftalte fra sms, vi ønsker den fulde pakke/service/tur, da vi absolut ikke orker at agten skal stoppe uventet og en forhandling skal i gang. Men Dana kører samme "yes" der ud af og sluttende siger, "yes, yes everything", og penge overdrages. Her dukkede der lige en uventet sælger op, Dana selv, tilbudet er såmen at vi hellere skulle tage en længere tur mod mere betaling naturligvis. Det havde vi ikke lige lyst til eller behov for i forventingen pakken og takkede derfor nej.

Sengen, her ligger vi så og man tager lige en tur ind og finder den indre ro, Dana sætter sig ved siden og gøre sig klar til bj, dejligt. Men hvad sidder hun der og pakker ud og allerede¿ Jo så men, regnfrakken.

Forundret, spørger man ind til dette. Men hun siger det er kun her i starten og hun vil tage den af senere. Forundringen ej afværget men nu vel, vi lader den ligge lidt. Efter lidt kommer vi op og stå og hun forsætter stutteriet fra sengen.

Lydende, der begynder de her, ja hvad skal vi kalde dem, atypiske plop, plop lyde? Forklaringen finder vi i at der er så meget sug i den tøs at hun laver undertryks balloner i munden. Ja bare den regnfrakken ikke havde været der havde vi nok været overstået, på vej hjem og tilfreds. Sådanne går det desværre ikke. :(

Man er tilbage og undres nu igen over den regnfrakke, vi forhører os lige igen. Men nu er det med den på at det havde vi ikke bestilt. Og bum så kunne vi godt mærke hvad klokken havde slået.

Snakken frem og tilbage, hun vil rigtig gerne diskutere. Men det er ikke derfor vi er kommet, hvilket siges og at vi hellere vil stoppe den her, med respekt og som ordenligt menneske. Forundret forslår hun nu vi skal gøre det færdig dog forsat med regnfrakken. Forklarer det er ikke det der er i den forventings  vi har taget med og siger det vigtigt for mig denne hænger sammen. Hun slår nu over på det er mig der ikke har forklaret mig rigtigt og vil visse mig, ja jeres og andres sms'er, og roder nu frem og tilbage i dem, uden rigtigt at finde substans. Kunne ikke se forskellen og vi er nu heller ikke interesseret i andres sms'er. Referere hendes annonce med cim, sf, mf, osv. Samt at hun siger "yes, everything", osv. Men hun frakter og vil igen diskutere. Stopper hende med ro på, da hun mener vi er sure men nej slet ikke (faktisk primært bare gammel tæt) men forsætter og fortæller jeg ikke ønsker at bruge tid på frem og tilbage diskussion. I min verden ganske enkelt uværdigt, det er allerede ganske vidst det forkerte tog vi er på og næste station er nu målet. Det skal siges, jeg ej heller tolker hende som sur, men hun vil gerne have jeg lader mig overbevise og kommer tilbage i sengen. Det har dog ingen interesse, forventningkassens mål er sunket og kigger allerede efter nyt.

Returnering, da hun ikke selv kommer ind på det, tilbyder vi at hun i det mindste kunne returnere halvdelen. Men gør hun men siger "de" ikke i. Lidt skuffet kommer vi ud og af sted er vi.

Stenløsevej er for mig helt ude. Det er med den oplevelse samt de tidligere oplevelser beskrevet på Eg, virker det som et mere systematisk måde at tviste servicen, hvis de lige kan have ja hatten på for at få ekstra kørt ind men uden at ville gennemføre det og ikke en moralsk forhindring der. Nogle kunne naturligvis være "heldig" og gennemføre en tur, men kun så længe det er efter deres hoved. For mig er det skuffende at se og lavt moralsk. Det skal også siges, kommunikation går begge veje, tilbyder man en service og denne er atypisk eller begrænset, så oplys det. Og har man SF, MF og Cim så er det ej logisk forventlig at det vil foregå med regnfrakken på. :D

Ja det var skuffende men livet går videre. Aner ikke om der kan være noget kultur i det, men hvis vi tør tage brunt igen, så må vi samle viden der.

https://annoncelight.dk/showad/362597

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen så fik du også prøvet det på den adresse;-) Men hvorfor du pludselig bruger "vi" i sted for "jeg"/"mig" da jeg ikke forstod i var 2 på besøg? Det fremmer ej dit budskab bliver rodet i sted for gennemskueligt -dog er det tydeligt du ikke gik med armene over hoved, da du gik i jubelros over oplevelsen, men dog nok lettet over du slap væk -som jeg var, da jeg var på adressen -ved en andet pige -med en fuldstændigt kikset oplevelse...  

Del dette indlæg


Link til indlæg
menor79 skrev, for 8 timer siden:

Efter lidt kommer vi op og stå og hun forsætter stutteriet fra sengen.

Tak for anmeldelsen, som vi kom igennem,  selvom visse sætninger skulle tygges lidt langsomt. 

Ikke 10 vilde heste kunne få mig til Stenløsevej :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er nu, man finder ud af der ikke kan redigeres efterfølgende, ellers var det rettet til. Det blev sku sent i går og fik ikke nær læst det hele. Sorry.

Ang. "vi" Tja, fik begyndt og vi forsatte med det. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
ild i piben skrev, den 17.8.2023 at 19:38:

Så I var flere afsted??

Skal jeg tælle hovederne, var vi 2 afsted ;) Tre øjne ser bedre end to.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...