Hop til indhold

Recommended Posts

Så har jeg besøgt Lina for anden gang i denne uge. Det skulle jeg have gjort meget tidligere. Hun rykker til Esbjerg på søndag, men kommer tilbage til Vejle igen på et tidspunkt. Lina er omkring de 40. Ser godt ud i mine øjne. Brysterne er lavede. Men virkeligt godt. Jeg er normalt ikke til købebryster. Hun holder til på Koldingvej.

Første gang bookede jeg en time med henblik på to runder. Undervejs ændrede jeg det til to timer. Massagen var bare virkelig god. Næsten samme niveau som Nita og Annie når de giver den hårde massage. Jeg ville ikke gå glip af runde to. Så derfor to timer. En time i alt til sex og en time til massage. Det var bare godt det hele.
I dag nøjes jeg med 1,5 time og sluttede med en times massage. Det fungerede rigtig godt i mellem os. Sex var roligt og ikke vildt som det kan være med Anne. Gina er rigtig sød og taler et ok engelsk. Kommer helt sikkert igen når hun kommer tilbage til Vejle. 

https://annoncelight.dk/showad/377880

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...