Hop til indhold
Singelguy

Fræk rødhåret jyde - Fredericia

Recommended Posts

Martijes skrev, for 2 timer siden:

Viser resultater for '370342'. - Eroguide.dk

Søg Thea?

Måske har hun skiftet nr?

Lidt underligt Nora kommer frem på samme annoncenr

Det er fordi de er nævnt i samme tråd. Thea skulle være god nok. Jeg har besøgt hendes veninde Julie. De har tidligere haft annoncer sammen. Der talte vi kort om Thea. Kan også se billederne er taget i den lejlighed hvor jeg besøgte Julie. Jeg har ikke anmeldt Julie. Kræver et besøg mere for at være fair. Jeg var trængende samtidig med at jeg ikke at var i humør. Så anmeldelse kommer måske på et tidspunkt.

Redigeret af Singelguy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Funktionæren
sextossen skrev, for 1 minut siden:

Priserne er jo helt skudt over mål....

Shhh, det må du ikke skrive, jeg fik en sørgelig for det, det var jo i sig selv sørgeligt;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sextossen skrev, for 11 timer siden:

Priserne er jo helt skudt over mål....

Finder det altid sjovt, når folk herinde ser GP priser som om det er en eller anden vare i en butik der skal konkurrere med andre mærker. Synes det er en smule underligt at have en holdning til hvad en kvinde skal vurdere sin egen krop til. Hvis det er den pris hun vil have for sin krop, så har hun vel ikke skudt over mål, men sat den lige præcis til det rigtige.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Funktionæren skrev, for 22 minutter siden:

Når prisen stikker af, er det vel ok at nævne de

Selv for en sørgelig @Landsbytossen?

Det styrer du vel selv. Utroligt, at du føler dig provokeret. Det forstår jeg så ikke, men der er selvfølgelig så meget jeg ikke forstår.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...