Hop til indhold
Guest … And Justice for All

Sletning af profil

Recommended Posts

Guest … And Justice for All

7. August fik jeg besked om at Eroguide havde modtaget besked om at jeg ville slette min profil. 10 dage senere er der stadig intet sket. 
 

Kom nu Eroguide - lad da sletning af profil ske med det samme. Alt andet er ganske enkelt både utilstedeligt og brud på gældende lovgivning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lauersen skrev, den 16.8.2023 at 23:43:

Kan du ikke bare lade være med at logge på?

 

Vi må nok hellere forsøge at give en eller anden form for reelt svar.

 

… And Justice for All skrev, den 16.8.2023 at 23:37:

7. August fik jeg besked om at Eroguide havde modtaget besked om at jeg ville slette min profil. 10 dage senere er der stadig intet sket. 
 

Kom nu Eroguide - lad da sletning af profil ske med det samme. Alt andet er ganske enkelt både utilstedeligt og brud på gældende lovgivning.


Nu er du jo et af de mere “erfarne” medlemmer. Derfor undrer det mig selvfølgelig en smule, hvad du lige har skrevet, men hvis du vitterligt ønsker at forlade sitet, så kan den slags jo tage lidt tid.

 

Det er måske lidt overdrevet at bruge lovgivningen i det tilfælde dog. Typisk vil den slags jo tage lidt tid som så meget andet. Du har i princippet ret i, at du f.eks. jf. GDPR – en EU-forordning – har en række rettigheder til at få slettet dine data. Herunder f.eks. din profil og skriv (det sidste kan dog som udgangspunkt ikke ske jf. EG’s retningslinjer).
 

Jeg ved dog ikke, om det måske bliver lidt overdrevet i dette tilfælde, da EG netop tilbyder at slette din profil såfremt det ønskes. Jeg ved dog ikke om der er en frist for hvor lang tid det må tage rent juridisk for den slags, hvis det er det du tænker på? :)
 

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper

Det er også over en uge siden jeg anmodede om at på min profil slettet, jeg er stoppet med at besøge GPer og har fundet en dejlig kæreste og vil derfor gerne have slettet min profil.

Håber mit ønske snart efterkommes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Piper skrev, for 8 timer siden:

Det er også over en uge siden jeg anmodede om at på min profil slettet, jeg er stoppet med at besøge GPer og har fundet en dejlig kæreste og vil derfor gerne have slettet min profil.

Håber mit ønske snart efterkommes.

Undlad at besøge denne side, så løser problemet sig selv ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Piper
Liv skrev, for 15 timer siden:

Undlad at besøge denne side, så løser problemet sig selv ;) 

Jeg vil faktisk gerne have slettet min profil og har anmodet om dette, så forventer jeg selvfølgelig at dette også sker iht. sidens retningslinjer og iht gældende lovgivning.

Men tak for din velmenende råd<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Piper skrev, den 6.9.2023 at 22:38:

...så forventer jeg selvfølgelig at dette også sker iht. sidens retningslinjer...

Hvor ser du dette henne? Jeg kan ikke, at det står nogen steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fandens Pumpestok
Guest … And Justice for All skrev, den 16.8.2023 at 23:37:

7. August fik jeg besked om at Eroguide havde modtaget besked om at jeg ville slette min profil. 10 dage senere er der stadig intet sket. 
 

Kom nu Eroguide - lad da sletning af profil ske med det samme. Alt andet er ganske enkelt både utilstedeligt og brud på gældende lovgivning.

Jeg er også i venteposition. Jeg vil godt undersøge det juridiske, hvis der er stemning for det, men umiddelbart håber jeg da, EG har styr på det…

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...