Hop til indhold
gerog

Erfaringer med Louise fra Gentofte?

Recommended Posts

Jeg har kendt Louise i flere/en del år ... Og jeg er nok ikke objektiv - MEN hvis der er noget hun er - så er det troværdig . Billederne er af hende - ydelserne er som hun beskriver. alderen er justeret - og billederne er ikke dugfriske ...men hun er klassisk og elegant. Hun er efter min mening den bedste elskerinde jeg nogensinde har haft/vil få - men vores relation er også let speciel - Louise kan du have med på en røgfyldt jazzbar eller i operaen ..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Hun var en af de allerførste glædespiger jeg havde fornøjelsen af, for nogle år tilbage. Jeg husker hende, for jeg synes hun var så lækker, at jeg fik præstationsangst!? :D

Jeg har ofte overvejet en revanche!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja - det siger hun - men du kan da ikke serøst overveje at besøge hende??? der er virkeligt mange der er blevet røvrendt af hende - aflurede dankort med efterfølgende netkøb; stjålne penge; afpresningsforsøg af gifte mænd for bare at bævne noget af det der er skrevet om hende, men hvis du besøger hende så meld endeligt ud med en "beskrivelse" :-) Jakob

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undskyld - det var Julie fra gentofte jeg tænkte på . Se bort fra ovenstående kommentar

UNDSKYLD Louise

mvhJakob

Hvor har du læst om stjålne penge og afpresning? Jeg harnkun set 2 historier om aflurede dankort?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest 47284746579156

Hvor har du læst om stjålne penge og afpresning?

Jeg synes nu altså også, at jeg læste noget lignende et sted!

Redigeret af Allrighty

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, det er ikke den samme pige som Julie fra Gentofte, har fattet det, men tilbage til mit spørgsmål: tilbyder LOUISE superfransk uden gummi?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes nu altså også, at jeg læste noget lignende et sted!

 

Der var nogen der gættede på alt muligt i en tråd, fordi der var en der advarede mod at tage sin pung med ind til besøg, men han ville først ikke sige hvorfor.

 

Mit gæt er at hun netop ikke stjæler penge, fordi hendes risiko er for stor - det kan man opdage med det samme. Afluret kortnummer er langt mere lusket og sværere at opdage. Måske tænker hun endda, at manden ikke mister penge, fordi gør indsigelse i banken (men nu gætter jeg selvfølgelig).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

lytter med her

 

Spændende! (der er en fin knap øverst til højre: "Følg dette emne" - på den måde får du besked hvis der sker noget, og sparer andre for at gå ind på tråden for at læse ligegyldige oplysninger).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der var nogen der gættede på alt muligt i en tråd, fordi der var en der advarede mod at tage sin pung med ind til besøg, men han ville først ikke sige hvorfor.

 

Mit gæt er at hun netop ikke stjæler penge, fordi hendes risiko er for stor - det kan man opdage med det samme. Afluret kortnummer er langt mere lusket og sværere at opdage. Måske tænker hun endda, at manden ikke mister penge, fordi gør indsigelse i banken (men nu gætter jeg selvfølgelig).

Hvorfor bliver du ved med at køre rundt i det her? Det var jo netop ikke LOUISE der havde gjort noget, så totalt uinteressant!

IGEN... er der nogen der ved om LOUISE giver superfransk uden gummi? Tak!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor bliver du ved med at køre rundt i det her?

 

Fordi jeg muligvis godt kunne finde på at kontakte Julie ... Og fordi det provokerer mig at folk spreder rygter. Det er jo ikke min skyld at Jakob bragte Julie på banen i denne tråd.

 

Men

Sutter Louise uden gummi?

 

Happy? Prøv evt. at skrive en besked til Heine,hvis det ikke virker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Bebop

 

 

Da jeg besøgte hende var det den københavnske udgave af superfransk, altså med kondom på toppen... :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi passer (synes vi da) på hinanden - så når jeg har fået et blow hos Louise - har det altid været med dut på toppen .... Om andre så har fået helt uden ved jeg ikke - men påsætningen laves med munden - så det foregår "in the act" og ret ubemærkeligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj

 

Jeg har besøgt Louise.

Superfransk er med kondom på toppen, og ikke specielt godt efter min subjektive mening. 

Hun er sød og alderen taget i betragtning er hun rigtig lækker.

Det klikkede dog ikke imellem os, så jeg kommer ikke igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...