Hop til indhold

Barbara i Viby

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg for anden gang besøgt denne dejlige Barbara.  Der er en del måneder siden jeg besøgte hende første gang.  Og det var perfekt at hun var tilbage, da jeg lige havde lyst til at møde hende igen.

https://annoncelight.dk/showad/354431  Barbara er 100% den kvinde man ser på disse billeder, og de er helt up to date.  Hende service er lige hvad der passer til mig, og jeg vil klart anbefalde andre at give hende et besøg, hvis man er til en rigtig god omgang GFE og man kan li' det man ser på disse billeder.

Hun fortale at hun kun er i Viby til Søndag.  Og så nok først er tilbage i okt. igen.

Jeg når desværre ikke forbi igen, før hun tager hjem.  Men vil da 100% besøge hende igen.   Hun holder til i en lejlighed tæt på Føtex.  Så der er masser af steder at sætte bilen.  (gratis i 3 timer) 

Skrevet

Jeg kan kun tilslutte mig det du skriver.

Jeg var fordi i dag til 1 time med super og megafransk samt anal og det leverede hun til perfektion.

Den indledende kommunikation over SMS gik fint og jeg fik hurtigt svar og fik en aftale på plads til 45 minutter senere.

Jeg troppede op på adressen og blev lukket ind og da hun åbnede døren kunne jeg konstatere at hun er præcis som på billederne. Slank men med kvindelige former og en pæn kulør med tanlines og dertil et kønt ansigt som ikke er dullet for meget op.

Jeg afregnede, tog et hurtigt bad og vendte tilbage til hende. Vi lagde os på sengen og gik i gang med at kæle. Kort tid efter brummede hendes telefon  og hun så undskyldende på mig og satte den på lydløs og det forblev den under rester af seancen. Et plus i min bog at hun straks satte den på lydløs uden ellers at kigge på den. Det kan jo smutte for alle.

Vi startede med en god omgang superfransk til mig og det gør hun godt. Fik efter lidt tid drejet mig om i en 69er så jeg også kunne smage lidt på hende hvilket ikke var dårligt.

Efter 10 minutters tid på den måde kom kontoret på og så brugte vi ellers den næste halve time på en lang række forskellige stillinger inkl. anal doggy. Og til sidst sluttede jeg af med en omgang megafransk.

Derefter tilbød hun massage og det er altså noget hun gør godt. Så da timen var ovre følte jeg mig lettet og afslappet overalt.

Hun er i mine øjne en flot kvinde (omkring de 30 skal nok passe) med et sødt og smilende væsen men hun er også fræk i sengen. Så alt det man egentlig leder efter i en kvinde.

Eneste mindre udfordring er at hendes engelsk er noget begrænset. Men så kan hun så meget andet der mere end opvejer de manglende sprogkundskaber.

Jeg endte med at give 200 ekstra fordi jeg virkeligt havde nydt både hende, sexen og massagen og hun kvitterede med nogle dybe farvelkys.

Helt sikkert en kvinde jeg kunne finde på qt besøge igen en anden gang.

Hun fortalte at hun rejser hjem på mandag men er tilbage i oktober så jeg må hellere begynde at reservere penge til hun ve der tilbage.

/Tutankhamon

Skrevet

Har også besøgt Barbara i Viby. Fik nemt aftalen på plads og hun var frækt dullet op da jeg mødte op. Hun er fuldstændig som på fotos og giver en god gfe. Jeg havde en god og fræk oplevelse. Hun tager vist hjem på mandag. 

• 2 months later...
Skrevet

Barbara er tilbage i Viby.

Besøgte hende i går og hun er stadig rigtig dejlig.

• 1 month later...
Skrevet

Enig, Barbera er en dejlig kvinde, og billederne viser hendes lækre figur helt som den er - og hendes ansigt er om noget endnu kønnere end på billederne. Hvad billederne ikke viser er et ar på maven og at brysterne ikke føles så naturlige som de ser ud. Men bevares, det ændrer ikke ved, at hun er virkelig flot og lækker. 

Om som andre anmeldere har sagt: Trods sprogforbistringerne er hun bare virkelig sød og servicemindet. 

Om hun er 30 år skal jeg lade være usagt: Hun kunne sagtens havde bildt mig ind at hun var 27 eller noget, ikke mindst på grund af ansigtet. 

Alligevel kommer jeg nok ikke igen. Jeg har nu været masser af gange ved Sophia Braz, og ville bare prøve noget andet og det var skam rart nok - men Barbara er bare ikke på dét eliteniveau, som Sophia leverer. Men som sagt: Ikke spildte penge hos Barbara heller, god oplevelse - men jeg spurgte alligevel mig selv bagefter hvorfor jeg absolut skulle prøve en anden :-) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.