Hop til indhold

Sexy Blonde Anna - Kolding

Featured Replies

Skrevet

Af en eller anden grund, højst sandsynligt de lækre billeder har jeg haft nummeret på denne GP I whatsapp længe - for da jeg tastede det ind stod der allerede et navn (jeg bruger alias og plusser/minus alt efter hvor godt/skidt det har været) Der stod ingenting ved siden af, så jeg var sikker.. Her havde jeg ikke været. Efter en skuffende uge med et lorte udbud af piger på egnen besluttede jeg mig for at det skulle være. Jeg skriver til hende og det er mega nemt at kommunikere med hende, godt engelsk og slet ingen problemer med at få lavet en aftale. Jeg søger lige her på EG og finder nogle dårlige anmeldelser - mon det var derfor jeg ikke gik til den sidst? Aftalen var lavet, og jeg havde været konservativ med tiden og håbede på at hvis hun levede op til mine forventninger kunne jeg altid spørge om hun ville have mere tid....

NÅ, tænker ikke at dem som læser med er interesseret i hvordan min eftermiddag er gået - jeg ankommer til stedet (klassisk sted i Kolding midtby), og skriver at jeg er fremme. Hvis nogen har læst hvad jeg tidligere har skrevet her, så ved I at jeg elsker tynde piger med små naturlige bryster... og her blev jeg SLET ikke skuffet... 170 langbenet, tynd og smuk kvinde åbner døren og vi kommer ind i rummet og er ved at afregne - jeg siger at jeg havde slet ikke regnet med at hun var så smuk, så om hun havde tid og lyst til at vi kunne udvide tiden lidt......... Det ville hun gerne.

Jeg er ikke typen der er til penetrationssex, så her kan jeg ikke fortælle om hendes stramhed eller hvordan hun tager den. Hun havde det blideste touch på mig, og jeg følte at der kom mere og mere spænding imellem os, hun var med på mine små kinks og til sidst måtte jeg bare smage hende - Jeg startede blidt og da hun begyndt at vride sig og stramme sine lår omkring mit hoved fik den gas - og (det virkede ikke fake, men hvad ved jeg) sukkede dybt i orgasmens rus og fik skubbet mig væk fra hende med ordene - (oversat) Jeg bliver så følsom når jeg kommer. 

Jeg blev afsluttet med et ganske fornuftigt HJ, og så lå vi ellers og hyggesnakkede lidt. I alt en super oplevelse, en af mine bedre - og jeg skal HELT KLART besøge denne smukke kvinde igen. 

TL:DR:
Sted: 6/10 - Klassisk sted i Kolding til befolket vej trækker lidt ned. Jeg har oplevet værelserne værre og bedre end dette. Der lugtede ikke, og det virkede som om at der var gjort rent.

Pige: 9/10 - Damn! Hun er lige min type, dejlige bryster, dejlig tunge, dejlig f!sse.. Jamen hvorfor så ikke 10/10? Godt spørgsmål, men så ville der ikke være plads til forbedringer.. Det er tæt!

Sex: 8/10 - Vi havde ikke penetrationssex, men hendes blide touch, dejlige tunge på min krop og hendes støn når jeg gav det retur gjorde mig yderst liderlig.

Link til søgning:
https://annoncelight.dk/showad/272044

Redigeret af DonOdense

Skrevet

Enig i at hun er høj og ok pæn. Bryster var pæne men uden ret meget fylde og hang. 

Sex var desværre ikke særlig godt, hun bøvlede med kondom i missionær og havde konstant fingre mellem. Og ben måtte man ikke rører og stillingen var derfor svær at få noget ud af. 

Om i doggy, og jeg måtte ikke støde i bund da jeg åbenbart var stor. (under gennemsnittet) hun brokkede sig endten over jeg to fat omkring hende eller ryggen blev klemt, knæerne gled ud over kanten af sengen osv osv. Mange undskyldninger. Jeg undskyldte til hende hvis jeg var for hård og prøvede om det var muligt i missionær igen men hun brokkede sig videre. Så jeg gav op til sidst og smuttede inden der var gået 10min. 

Håber hun blot havde en dårlig dag og vi bare ikke passede sammen. 

Billederne er nok ikke af hende men ligner, de samme billeder af brugt før på samme adresse men da var det en anden pige. 

Skrevet
DonOdense skrev, den 16.8.2023 at 19:35:

Af en eller anden grund, højst sandsynligt de lækre billeder har jeg haft nummeret på denne GP I whatsapp længe - for da jeg tastede det ind stod der allerede et navn (jeg bruger alias og plusser/minus alt efter hvor godt/skidt det har været) Der stod ingenting ved siden af, så jeg var sikker.. Her havde jeg ikke været. Efter en skuffende uge med et lorte udbud af piger på egnen besluttede jeg mig for at det skulle være. Jeg skriver til hende og det er mega nemt at kommunikere med hende, godt engelsk og slet ingen problemer med at få lavet en aftale. Jeg søger lige her på EG og finder nogle dårlige anmeldelser - mon det var derfor jeg ikke gik til den sidst? Aftalen var lavet, og jeg havde været konservativ med tiden og håbede på at hvis hun levede op til mine forventninger kunne jeg altid spørge om hun ville have mere tid....

NÅ, tænker ikke at dem som læser med er interesseret i hvordan min eftermiddag er gået - jeg ankommer til stedet (klassisk sted i Kolding midtby), og skriver at jeg er fremme. Hvis nogen har læst hvad jeg tidligere har skrevet her, så ved I at jeg elsker tynde piger med små naturlige bryster... og her blev jeg SLET ikke skuffet... 170 langbenet, tynd og smuk kvinde åbner døren og vi kommer ind i rummet og er ved at afregne - jeg siger at jeg havde slet ikke regnet med at hun var så smuk, så om hun havde tid og lyst til at vi kunne udvide tiden lidt......... Det ville hun gerne.

Jeg er ikke typen der er til penetrationssex, så her kan jeg ikke fortælle om hendes stramhed eller hvordan hun tager den. Hun havde det blideste touch på mig, og jeg følte at der kom mere og mere spænding imellem os, hun var med på mine små kinks og til sidst måtte jeg bare smage hende - Jeg startede blidt og da hun begyndt at vride sig og stramme sine lår omkring mit hoved fik den gas - og (det virkede ikke fake, men hvad ved jeg) sukkede dybt i orgasmens rus og fik skubbet mig væk fra hende med ordene - (oversat) Jeg bliver så følsom når jeg kommer. 

Jeg blev afsluttet med et ganske fornuftigt HJ, og så lå vi ellers og hyggesnakkede lidt. I alt en super oplevelse, en af mine bedre - og jeg skal HELT KLART besøge denne smukke kvinde igen. 

TL:DR:
Sted: 6/10 - Klassisk sted i Kolding til befolket vej trækker lidt ned. Jeg har oplevet værelserne værre og bedre end dette. Der lugtede ikke, og det virkede som om at der var gjort rent.

Pige: 9/10 - Damn! Hun er lige min type, dejlige bryster, dejlig tunge, dejlig f!sse.. Jamen hvorfor så ikke 10/10? Godt spørgsmål, men så ville der ikke være plads til forbedringer.. Det er tæt!

Sex: 8/10 - Vi havde ikke penetrationssex, men hendes blide touch, dejlige tunge på min krop og hendes støn når jeg gav det retur gjorde mig yderst liderlig.

Link til søgning:
https://annoncelight.dk/showad/272044

Skråt overfor isbutikken? . Bor i Kolding og de fleste steder et desværre ikke ret diskrete. 

Skrevet

Jeg har også besøgt blonde Anna. Min oplevelse var meget ala Dj Allibi. Anna havde konstant en hånd på kondomet og havde travlt med at fortælle hvor man ikke måtte røre hende. Det var et stort turn off og jeg kommer ikke igen. 

Skrevet

Hello Terra 10 , before you comment about me again ,let's remember that you was very violent and you push me and you broke my video camera ! And was a very bad experience with you and I will not take it again not even for million! Have a nice day !

Skrevet

Det som Anna skriver er 100% løgn. Jeg er hverken voldelig eller har ødelagt hendes kamera. Det er pure opspind. Kan administrator eventuelt gribe ind her. 

Skrevet

Why I lie ? Because I m a women ? You don't respect the women's, you treat me that I will dont stay in Denmark anymore ,you broke my video camera ! You dont remember that ? Or what I m a doll that I have to lay down and listen ? No ! I ask for respect ,and you dont know what it that ! 

Skrevet

trælse oplevelser du dog samler på.

Skrevet
Terra10 skrev, for 6 timer siden:

Det som Anna skriver er 100% løgn. Jeg er hverken voldelig eller har ødelagt hendes kamera. Det er pure opspind. Kan administrator eventuelt gribe ind her. 

Rolig, det er en klassiker. Hun aner ikke hvem du er, men skal skyde tilbage. Det eneste der undre mig er at hun ikke skiver du var beskidt, lugtede og ikke har været i bad i en uge

Det plejer at være det første der ryger på bordet. Som om det giver ret til at give en svinsk behandling for sine penge. Jeg ville lade den stå ukommenteret 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.