Hop til indhold
Guest Ung-Bruger

thai-dating sider

Recommended Posts

Guest Ung-Bruger

er der nogen herinden der kender nogle gode dating sider hvor man kan møde thaipiger 

måske nogle som selv har erfaring med det og kan anbefale nogle gode sider

Del dette indlæg

Link til indlæg

er der nogen herinden der kender nogle gode dating sider hvor man kan møde thaipiger 

måske nogle som selv har erfaring med det og kan anbefale nogle gode sider

På følgende sider kan du læse om thaipiger, thaimassage og thaikultur, men om der også tilbydes "dating" tør jeg ikke sige:

www.thaioaser.net

www.ekstraguide.net

Du må prøve selv at tjekke og gerne vende tilbage, hvis du finder ud af mere! :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forsøg evt. her:

http://www.asianbeauties.com/?gclid=CObM97uB47sCFclQ3godr3sASQ

http://www.thaimatches.com/join/register38.php?14462&gclid=CN2rnqaB47sCFURc3godyVAABQ

http://www.kontakt.dk/?ref=4000 - en ny side, jeg ikke har set før og man skal åbenbart optjene point ved f.eks at lade dem få adgang til at sende reklamer til din Facebook væg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg kan anbefale : ThaiLoveLi​nks.com, eller : AsianDating.com

Det er " gratis" at være medlem, men koster at skrive til pigerne, synes jeg gav 250 kr for et halvt år, men jeg er ikke sikker.

Lille tip er at få pænt billede på, og en kort og ærlig beskrivelse af dig selv, så er chancen større for at finde en sød pige.

Held og lykke, og husk opfør dig som en gentleman :-P  :cool: 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg kan anbefale : ThaiLoveLi​nks.com, eller : AsianDating.com

Det er " gratis" at være medlem, men koster at skrive til pigerne, synes jeg gav 250 kr for et halvt år, men jeg er ikke sikker.

Lille tip er at få pænt billede på, og en kort og ærlig beskrivelse af dig selv, så er chancen større for at finde en sød pige.

Held og lykke, og husk opfør dig som en gentleman :-P  :cool: 

ThaiLoveLinks virker ganske udemærket.

Og der er masser af seriøse annoncer.

Du kan oprette en profil gratis, men hvis du vil læse / skrive breve, skal du være betalende medlem.

Og det koster altså.

For 1 måned betales 200.- og så er der rabat hvis man tager 3 eller 6 måneder.

Men hvis du er på udkig efter en sød veninde, så tror jeg det er et udemærket sted at være.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vil du møde Thai piger i Danmark eller i Thailand? Jeg tror ikke der er nogen sider i Danmark der har aktive brugere nok til at det er værd at blive medlem.

I Thailand er der to som allerede nævnt, ThaiLoveLinks.com og Thaifriendly.com og så en række andre som ikke er lige gode. Jeg har brugt begge to ret meget og min erfaring er at de begge to er helt fine. Thailovelinks er den største side og har piger fra hele Thailand. Thaifriendly er mest af alt for Bangkok og Chiang Mai. Der er flest unge piger på Thaifriendly, men også flere "konkurenter" fordi man kan bruge siden gratis (noget af den). Thailovelinks får man en masse hits på og en hel masse beskeder, men der er også mange knapt så kønne og ældre piger på. Thaifriendly kræver mere arbejde, man skal skrive flere beskeder selv. Der er flere piger fra de fattige land områder på Thailovelinks og flere fra middelklassen på Thaifriendly.

Så bare prøv begge to i en måned og se hvilken du foretrækker. Der er en god anmeldelse her (på engelsk) og lidt om thai dating på dansk her.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...