Hop til indhold

Recommended Posts

Faxe var en gang et bryggeri. Den lille buttede var en skøn øl. Nikoline som var navnet på sodavand. Smagte dejligt. Når jeg ser din overskrift tænker jeg ikke på smukke kvinder men på et bryggeri. Når jeg trykker på dit link så det en trans. Som ikke har nogen interesse overhovedet. Tænk over hvad man smider op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thecabel skrev, for 8 minutter siden:

Faxe var en gang et bryggeri. Den lille buttede var en skøn øl. Nikoline som var navnet på sodavand. Smagte dejligt. Når jeg ser din overskrift tænker jeg ikke på smukke kvinder men på et bryggeri. Når jeg trykker på dit link så det en trans. Som ikke har nogen interesse overhovedet. Tænk over hvad man smider op. 

Men oplægget ligger i Ladyboys og shemales, så hvad forventede du da du trykkede på linket? Jeg syntes dit svar er ret underligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 14 minutter siden:

Men oplægget ligger i Ladyboys og shemales, så hvad forventede du da du trykkede på linket? Jeg syntes dit svar er ret underligt!

Tak OleV, lige mine ord. Hvis man ikke har interesse i ladyboy/shemale så vil man vel slet ikke gå ind på den del af siden.

Redigeret af jensen60

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thecabel skrev, for 6 timer siden:

Faxe var en gang et bryggeri. Den lille buttede var en skøn øl. Nikoline som var navnet på sodavand. Smagte dejligt. Når jeg ser din overskrift tænker jeg ikke på smukke kvinder men på et bryggeri. Når jeg trykker på dit link så det en trans. Som ikke har nogen interesse overhovedet. Tænk over hvad man smider op. 

Den eneste der skal tænke over hvad der bliver lagt op i denne tråd er dig. 

Tilbage til efterlysning 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...