Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/profile/gunnerree

Jeg besøgte Jasmin i går, det kom jeg ikke til at fortryde, kom uden at havde bestilt tid, og blev taget imod af mutter tror jeg, hun kalder hurtigt på Jasmin, som kommer og henter mig, hvor vi går ind i rummet, hun spørger om hvad jeg kunne tænke mig, bestiller en time med det hele, så må jeg hun kan bare massere den pige  rigtig god hår massage, og det efterfølgende var også til ug, BJ uden og sår er hun bare en lækker pige, med nogle bryster der er hjulpet lidt på vej. Hun var nøgen lige fra hun begyndte massagen, super lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 4 minutter siden:

Hun ser meget ung og sprød ud - er det >GFE ? kysser hun og hv ad med fuldpakke? Knalder hun godt?

Ja hun er ung, og gør sit job godt, så du kan rolig besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, den 16.8.2023 at 22:54:

Hun ser meget ung og sprød ud - er det >GFE ? kysser hun og hv ad med fuldpakke? Knalder hun godt?

Har også været på besøg. Det var ikke GFE 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte dejlige jasmin igen dag i 60 min vi nåede aldrig til ryg massagen tror vi begge havde glædet os lidt så vi gik lige til massagen  på brystkassen mens hun sad ovenpå, der gik ikke længe før hun gled langsom ned og gav det bj som hun gør til ug. Sex og kys er som altid helt perfekt. Da jeg kom satte hun sig op og red videre og der gik ikke længe før hun kom og hendes dejlige fisse blev helt varm og strammere.  De sidste 15 min snakkede vi og lagde lidt i ske 

Lige før vi overvejede at tage en tur mere, men havde også en lang tur hjem så måtte hellere sige på gensyn. 

Alt i alt hun er bare en ener og skal besøges igen inden hun bestemmer sig for at tage hjem 

Del dette indlæg


Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, den 16.8.2023 at 15:02:

https://annoncelight.dk/profile/gunnerree

Jeg besøgte Jasmin i går, det kom jeg ikke til at fortryde, kom uden at havde bestilt tid, og blev taget imod af mutter tror jeg, hun kalder hurtigt på Jasmin, som kommer og henter mig, hvor vi går ind i rummet, hun spørger om hvad jeg kunne tænke mig, bestiller en time med det hele, så må jeg hun kan bare massere den pige  rigtig god hår massage, og det efterfølgende var også til ug, BJ uden og sår er hun bare en lækker pige, med nogle bryster der er hjulpet lidt på vej. Hun var nøgen lige fra hun begyndte massagen, super lækker.

Er det ikke billeder af to forskellige piger? Jeg går ud fra, at den ‘rigtige’ Jasmin, er hende på de sidste fire billeder, ikke? Hun ser nu også lækker ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
dillermanden skrev, for 23 minutter siden:

Er det ikke billeder af to forskellige piger? Jeg går ud fra, at den ‘rigtige’ Jasmin, er hende på de sidste fire billeder, ikke? Hun ser nu også lækker ud. 

Jo og jo :D Og ja, hun er satme sprød :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...