Guest Bommer Skrevet 16. August, 2023 Hej. Nogen der har besøgt Anya i Vejle og kan berette om hun er et besøg værd? https://annoncelight.dk/showad/338311 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 16. August, 2023 Ser spændende ud, og hun oplyser en velkendt adresse, så alt godt. Afventer en positiv anmeldelse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zifa1971 45 Skrevet 21. August, 2023 Besøgte Anya i dag, det bliver også sidste gang, massagen var godt nok over middel, den efterfølgende del var noget af det værste jeg har oplevet, ingen bj ( i don’t do) kondom på men der mistede jeg lysten, og gik billederne er ikke af hende, men af Ava som jeg har besøgt flere gange med største fornøjelse 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
exostar 373 Skrevet 22. August, 2023 Zifa1971 skrev, for 11 timer siden: Besøgte Anya i dag, det bliver også sidste gang, massagen var godt nok over middel, den efterfølgende del var noget af det værste jeg har oplevet, ingen bj ( i don’t do) kondom på men der mistede jeg lysten, og gik billederne er ikke af hende, men af Ava som jeg har besøgt flere gange med største fornøjelse Tak for svar - hun bliver streget på listen igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 26. Oktober, 2023 Zifa1971 skrev, den 21.8.2023 at 20:50: Besøgte Anya i dag, det bliver også sidste gang, massagen var godt nok over middel, den efterfølgende del var noget af det værste jeg har oplevet, ingen bj ( i don’t do) kondom på men der mistede jeg lysten, og gik billederne er ikke af hende, men af Ava som jeg har besøgt flere gange med største fornøjelse Takker også for info - det så ellers lovene ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg