Hop til indhold
Winniethepooh

Amsterdam RLD - En hurtig field report (weekend)

Recommended Posts

Var for nylig en tur i Amsterdam og skulle selvfølgelig lige en smut forbi deres berømte Red Light District

 

Den primære aktion forgår på gaden Oudezijds Achterburgwal + sidegader

Forvent at der er +100 kvinder på arbejde om aftenen/nat (stedet lukker kl. 03:00 så vidt jeg husker) 

De fleste af dem er virkelig lækre og synes det var svært at vælge 

Så hvis du er den ubeslutsomme type ville jeg besøge stedet om eftermiddagen ved 16-17 tiden, hvor der stadig er et fornuftigt udvalg og du undgår samtidigt at der er fuldstændigt pakket med turister (gaden bliver ensrettet aften/nat pga menneskemængden)

De fleste anser nok stedet som en turistfælde i stil med Herbertstrasse/Reeperbahn Hamborg

Det kan det også sagtens være hvis man leger dum turist og oplevede da også flere oprevede herrer der stod diskuterede med politiet fordi de mente at de var blevet snydt

 

Men hvis man lader være med at lege dum turist er deres priser faktisk rimelig okay i forhold til herhjemme specielt når man tager deres udseende med…

Besøgte 6 piger alle på niveau med de flotteste på gaden 4 x 100 euro og 1 x  150 euro (skulle jo lige kende prisniveauet)

Og en pige der kostede mig 50 euro da jeg lige skulle se hvad der skete hvis jeg legede dum turist.. 

 

Hvad du skal kunne få for 100 euro:

20 min (standard tid) heri inkluderet hende helt nøgen og jeg måtte pille alt det jeg have lyst til, blow med kondom (forvent blow uden priser ala 100 euro), sex i 2-3 positioner, og oplevede ingen brok eller cum now!

 

Pas på!:

Hvis du spørger “how much?” Siger de typisk “50/100 euro, come in lets talk” og herefter koster alt absurd mange penge

Men de lyver jo ikke da de ikke har lovet noget for de 50/100 euro

 

Det der virkede for mig var noget i still med “hello, how much for 20 min sex?”, og herefter “you completely naked and I can touch? positions you on top and doggy, ok?” (spurgte aldrig om blow var inkluderet da jeg synes det er røvkedeligt med kondom og gider ikke betale 100 euro extra for uden)

 

Ville absolut ikke betale mere end 100 euro til pigerne på sidegaderne, men på hovedgaden er husleje vidst rimelig høj så kan være lidt svære at finde nogen til under 150, og kommer nok også lidt an på om det er primetime, men lykkedes 2 gange til 100 euro med et par af de virkelig flotte piger

 

Udover mainstreet inkl. sidegader, fandt jeg også en latino/sort gade omkring  Oude Kerk, ældre/buttede kvinder.

 

Der findes adskillige andre lidt billigere gader i området, men kan ikke lige huske navnene…

Mener dog en af dem hed Oude Nieuwstraat, med nogle ret pæne kvinder, fik dog ikke spurgt ind til priser (er vidst der nogle af de lokale går til)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det alle udenlandske piger, eller kan man faktisk finde hollandske piger i området? 

Skal på besøg i weekenden, så jeg forsøger at undersøge lidt på forhånd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Graphite skrev, for 2 timer siden:

Er det alle udenlandske piger, eller kan man faktisk finde hollandske piger i området? 

Skal på besøg i weekenden, så jeg forsøger at undersøge lidt på forhånd.

Det er the usual suspects som opererer i området, dvs. Rumænien, Bulgarien, Moldova etc. og en del latino/sorte

Så nogle enkelte mere hollandsk udseende kvinder 40+.

Mit bedste bud er Oude Nieuwstraat og nærvedliggende gader i eftermiddag/aften timerne (var ingen piger i vinduerne da jeg kom tilbage ved midnatstid)

Men du er nok bedst tjent ved at kigge på forummet https://www.girlsreview.nl måske der er en klinik/bordel med hollandske piger og under windowgirls sektionen bliver der også angivet adresser (kan se at der er en del gader jeg slet ikke fik besøgt)

eller måske du er heldig at finde en på

https://www.sexjobs.nl (brug vpn)

https://www.kinky.nl

Redigeret af Winniethepooh
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...