Hop til indhold
Huntersen

Wauw hvilken outstanding oplevelse med Cherry

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/355766

Hvilket outstanding første besøg hos Cherry. Havde kun læst div. anmeldelser her på e.g. inden. Og de lovede jo godt og levede helt op til mine forventninger.

Døren var kun lige blevet lukket bag mig, da jeg blev mødt med både smil, kys og kram.

Og det fortsatte inde i værelset. Hvilket engagement. Hvilken indlevelse ;-) Og hvor er hun bare sød og rar. Hun gav virkelig en god gfe oplevelse, som jeg aldrig har oplevet før. Og jeg er stadig i tvivl om det var ægte eller virkelig godt skuespil.

Bj var helt i top og en dejlig stram mis. For slet ikke at nævne hendes perfekte faste bryster. Afslutningen blev et bj, hvor hun tog det hele i munden  ;-) Fantastisk.

Om jeg kommer igen. 100% sikkert. Pas godt på hende drenge. Hun er guld værd. Hun flytter lidt rundt, men mig og min p*k glæder os allerede til at hun er i nærheden af os igen.

Redigeret af Huntersen
linket var ikke aktivt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Næse skrev, for 8 minutter siden:

Gav du ekstra for at komme hende i munden eller er det med i hendes full package?

Det var med i prisen og hun reklamere heller ikke med hverken tungekys eller gfe. Så det hele var en meget positiv overraskelse  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende både i Horsens og århus og kan kun tilslutte mig den super gode oplevelse.  Hun er virkelig lækker og jeg troede næsten hun var vild med mig efter den" kæreste" oplevelse hun giver.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 42 minutter siden:

Er hun berøringsvillig

Bestemt og meget endda  ;-)

Men den smule massage jeg nåede at få, var ikke noget at skrive hjem om, men der har jeg heldigvis også andre steder jeg kan gå hen, når jeg vil have en god massage  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er heller ikke massagen jeg kommer efter, men elsker når man må pille, slikke, og nusse, slikke og at hun nyder det. Næsten lige så vigtigt for mig som at skyde kanonen af til sidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må give trådstarter helt ret - hun er da noget af det sødeste og lækreste - var også ude efter GFE og fik alt jeg kunne begære. Meget lækre kælne tungekys, dejligt vedkommende  blowjob, og fangede helt fint hvad jeg godt ville have i det hele taget - Hun har lækker bryster og billederne viser kroppen rigtigt, lidt forskønnet billeder med ansigtet, men er vild med hendes naturel fremtoning IRL. Kneppede hende med kondom i alle de stillinger jeg ville og skiftede med at tage kondomet af, og have hende tæt med handjob og kys og blowjob. Opfordrede hende også til noget anal på mig, det tænder mig ret dybt, og der kunne hun samtidig kysse og give blow. Hun er ikke nærig med tiden, og man kan fint springe massagen over, hvilket jeg derfor ikke kan udtale mig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...