Hop til indhold
Kræsenmakker

Massage ved privat kliniker i Odense/fyn

Recommended Posts

Hej venner!

Jeg har sådan en tanke omkring det kunne være frækt at besøge en massør med egen klinik i hendes hjem fx, hvor hun som udgangspunkt tilbyder massage men andre har fået mere end hvad der ligner der er muligt. Nogle der har prøvet det? 
 

Er træt af de gængse massagesteder thai, hvor man ved at det er muligt og de ved du kommer for det, det sådan lidt for nemt/kedeligt.. 

Nogle der har gode oplevelser fra Fyn af?

Nu så jeg fx lige en annonce her i Odense, ude i Tarup i noget der hedder massagebixen, hvor jeg fik tanken, gad vide om man kan få mere? Hit me!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, for 10 minutter siden:

Nogle der har gode oplevelser fra Fyn af?

Decideret fra Fyn, synes jeg ikke, men prøv lige at læse denne tråd, der ikke er så gammel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, for 3 timer siden:

Er træt af de gængse massagesteder thai, hvor man ved at det er muligt og de ved du kommer for det, det sådan lidt for nemt/kedeligt.. 

Nogle der har gode oplevelser fra Fyn af?

Nu så jeg fx lige en annonce her i Odense, ude i Tarup i noget der hedder massagebixen, hvor jeg fik tanken, gad vide om man kan få mere? Hit me!

 

Har været i massagebixen -og nej det virker ikke som det er noget at hente der...

Men du har ret det -det kunne være pæn nice med en overraskelse sådan et  grønt sted;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er ikke så bekendt med det i Danmark, men det er meget op til stedet om de massere med eller uden og de fleste steder er med. Jeg har et sted i Odense jeg besøger meget for normal massage og der er det alt efter hvilken dame der massere om det er nøgen eller ej, alt er dog normal massage og intet lummert. 

I Storbritannien er det mere normalt med private klinikker og der er det langt de fleste gange nøgen massage jeg har fået også selvom det kun er professionel og intet sexuelt overhovedet, der dækker de med et sjal eller håndklæde npr de ikke arbejder i den region. Har også et været et sted, klinik, hvor man fik udleveret en engangs mandegsting man skulle tage på det kun lige dækkede penis og boller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...