Hop til indhold

Recommended Posts

Ny trend. De skriver "plan" et eller andet. Som regelt "sex plan". Der er en del på annoncelight. Alle sammen fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Harran skrev, for 30 minutter siden:

kan du uddybe, hvor du ved det fra, @Kiillii?

Fordi jeg har prøvet at kontakte nogen af dem og de er alle sammen forudbetaling scams

Del dette indlæg

Link til indlæg

Følger lige op på min tråd om den “Lille pige”

Jeg kontaktede hende igår aftes på sms på whatsapp og vi havde en rigtig hyggelig og varm sms korrespondance. Jeg havde ikke mulighed for at besøge hende i hendes hjemby, grundet mit job, men på 2 smsèr havde hun booket sig ind hos en veninde i min hjemby(30 km væk) hvor jeg kunne besøge hende. Prisen var, i mine øre, absolut i den lave ende 500.- for 30 min(det ved jeg ikke om jeg må skrive, ellers må admin fjerne dette) Allerede der burde jeg nok have anet uråd, booke sig ind 30 km væk til en aldeles favorabel pris, FOR MIG.

Skæbnen ville det ikke anderledes end jeg dagen efter(idag) blev sendt på en uventet opgave i København af min arbejdsgiver og jeg måtte aflyse en time før vi havde aftale. Uden og skrive en del om det så var det vist noget være l…, og med alt det påstyr hun havde haft med at flytte lokation nærmest over natten ville jeg forsøge at gøre det godt igen med lidt kompensation i form af lidt penge så hun i det mindste ikke havde haft udgifter ved mig. Her starter så noget af en farce. Hun ber mig om at møde op på adressen formegentlig så jeg kan gi hende pengene for ulejligheden, jeg skriver som lovet når jeg er der og får så besked om at gå til en nærliggende Cirkle K tank og købe et form for gavekort som betaling for ulejligheden??? Her knækker filmen for mig, og beklager og undskylder igen og siger pænt farvel. Jeg syntes jo at nu jeg var mødt op på adressen inden turen gik til Kbhv, så kunne hun jo ligeså godt have fået de 500.- kontant istedet for at jeg skal gå til den nærliggende tank. Min formodning er at pigen som formegentlig befinder sig på den anden side af døren slet ikke er hende som er på billederne. Det er bare en tanke

Har nogen andre prøvet denne form for betaling. Jeg foretrækker bestemt og betale pigen kontant.

Redigeret af Hommage

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kiillii skrev, for 20 timer siden:

Alle sammen fake.

En simpel søgning på AL, med "hassle-free sex plan" eller bare "sex plan", giver da godt nok en del hits, men der er indtil flere annoncer af de veletablerede piger som der IKKE er fake. (Jeg har ikke læst dem alle igennem)

Så din påstand om at de alle er fake, er ikke valid, så hvad underbygger du din påstand med, om at, "de alle er fake"??

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gløden skrev, for 2 timer siden:

En simpel søgning på AL, med "hassle-free sex plan" eller bare "sex plan", giver da godt nok en del hits, men der er indtil flere annoncer af de veletablerede piger som der IKKE er fake. (Jeg har ikke læst dem alle igennem)

Så din påstand om at de alle er fake, er ikke valid, så hvad underbygger du din påstand med, om at, "de alle er fake"??

Når du søger på "sex plan" på AL. Får du alle annoncer der har ordet sex og plan i deres annonce. Så du har fundet en masse annoncer med ordet "sex" i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Hommage skrev, for 20 timer siden:

på den anden side af døren

Det er en person der kan være hvor som helst, men nok ikke er på nogen af de adresser du har fået oplyst.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...