Hop til indhold

Recommended Posts

Har lige besøgt hende i Horsens, man kan vidst roligt sige hun ikke ligner hende på billederne, hun er petite, med små bryster. Hun har en god og fin lille røv. Hun er en flot pige, bare ærgerligt hun ikke bruger de rigtige billeder. Hun ligner mere pigen på denne profil: https://annoncelight.dk/showad/323517

Hun har også 2 telefoner så kunne sagtens være hun har 2 brugere, og kun har billeder af hende på den ene.

Under besøget, mellem de 2 agter, røg hun og tog coke. Og var ikke særlig nærværende eller så meget i rummet. 

Det er ikke mange af de ting som hun skriver hun tilbyder, som hun rent faktisk tilbyder. Med mindre man spørger efter det på forhånd. Under selve akten er hun fint nærværende og stønnende, dog ligger telefonen tæt på, som hun også besvarer samtidig, noget trist i min opfattelse. 

Nu er jeg veludrustet, og fik derfor af vide at jeg skulle tage det stille og roligt, dog under anden omgang fik jeg lov til at gå mere til den, efterhånden som vi kom i gang, og hun begyndte at nyde det. 

På trods af alle de lidt øv ting, var hun faktisk dejlig at have sex med. 

Så alt i alt en fin oplevelse, det eneste der trækker den op er at hun er dejlig at have sex med. Jeg vil give hende 4 ud af 10 for hele oplevelsen. Stedet og værelset var også noget øv. 

Føler mig ikke snydt for pengene, men føler mig heller ikke helt ok med det.

Redigeret af Nyx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...