Hop til indhold
Guest JR_Jylland

KhalesiDoll - wauw !!! Aarhus

Recommended Posts

Guest JR_Jylland

Jeg gik egentlig og ventede på en særlig aftale (hun ved hvem hun er) og mine balls blev tungere og tungere … endte også med en kæmpe mængde … jeg må sige at jeg mødte et smukt begavet og reflekteret menneske og med gensidig respekt og jeg må blot erkende at det som skete var ekstraordinært godt og fantastisk sensuelt og endda uden sex … eller ja … en happy end med en orgasme der rystede igennem kroppen igen og igen og med en mængde sperm der overraskede os begge - jeg skrev til hende bagefter - måske siger de ord alt:” That was a perfect match - a perfect day with a wonderful lady - a fantastic massage - not to forget the lab dance - and the therapist in you and wauw - what a fantastic ending - thanks for all and we will meet again 

https://annoncelight.dk/showad/353252
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JR_Jylland skrev, den 15.8.2023 at 00:41:

Jeg gik egentlig og ventede på en særlig aftale (hun ved hvem hun er) og mine balls blev tungere og tungere … endte også med en kæmpe mængde … jeg må sige at jeg mødte et smukt begavet og reflekteret menneske og med gensidig respekt og jeg må blot erkende at det som skete var ekstraordinært godt og fantastisk sensuelt og endda uden sex … eller ja … en happy end med en orgasme der rystede igennem kroppen igen og igen og med en mængde sperm der overraskede os begge - jeg skrev til hende bagefter - måske siger de ord alt:” That was a perfect match - a perfect day with a wonderful lady - a fantastic massage - not to forget the lab dance - and the therapist in you and wauw - what a fantastic ending - thanks for all and we will meet again 

https://annoncelight.dk/showad/353252
 

Hvad er hendes priser? De fremgår ikke i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JR_Jylland
MXM skrev, for 2 timer siden:

Hvad er hendes priser? De fremgår ikke i annoncen.

Skriv til hende på mail - så svarer hun på dette og uddyber en hel del, hvad der kommer til at ske - og ikke ske mv. Derfor jeg ikke bare svarer - håber det er ok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest JR_Jylland
Sema skrev, for 6 minutter siden:

Var hos hende 2 uger siden

Hun er kanon

Godt at høre - jeg går også og regner på hvor tit jeg kan komme forbi he he

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...