Hop til indhold

Recommended Posts

Dem tror jeg rimeligt hurtigt FB ville lukke ned. De er helt vilde med karantæner bare en vittighed er lidt grov, så tror næppe en SB gruppe ville leve natten over :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
hansens skrev, for 11 timer siden:

Er der nogle grupper på Facebook som kan bruges til at finde sugarbabes? Søger anbefalinger...

Jeg så et par stykker for et par år siden.

Du skal prøve at søge på sugar i dk. Jeg kan desværre ikke huske mere, men det var min oplevelse at det ikke var spændende.

Omvendt, så går der rygter om at pigerne har en facebook-gruppe, hvor de deler information om os mænd. DEN ville jeg gerne se

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunne ellers være godt med et alternativ til Sugardaters.dk. Synes det er blevet mest for proffer eller det der ligner. Savner at kunne friste en fræk amatør som måske endda kræver lidt overtalelse... Så er konceptet rigtig frækt;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan sagtens finde på Snap. Man skal mange profiler igennem, men flere skriver Sugarbaby i deres snapnavn, og de er der altså. De fleste piger på SD har jo snap også.
Og nogen vil endda bolle bare fordi de kan lide det - hvor utroligt det end lyder ;)

Masser af scam dog, men det er altid med delvis forudbetaling og alt for lave priser, så let at spotte.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...