Hop til indhold

Recommended Posts

dickens skrev, for 14 timer siden:

Det gør de 2 lidt ældre thaitrunter der annoncer på annoncelight Nong er på ferie!

Har du mulighed for at dele deres AL-profiler hér? Eller fortælle om de kan anbefales.

Redigeret af Med.Lem

Del dette indlæg

Link til indlæg
Med.Lem skrev, for 7 minutter siden:

Har du mulighed for at dele deres AL-profiler hér? Eller fortælle om de kan anbefales.

https://annoncelight.dk/showad/378165

https://annoncelight.dk/showad/337660

Del dette indlæg

Link til indlæg

De to har også været sammen i Tommerup på Fyn i et stykke tid. Jeg syns nu ikke Mona/Hidy er så gammel endda. Hvad kan hun være....35?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nå så var jeg lige forbi Nong idag til den helt store tur og det var som altid supergodt ligesom at hun er voldsomt tændt efter hun har været på ferie for hun var dælme klar og red mig med en fantastisk energy og det lykkedes hende også og få mig til afslutning 2 gange hvilket er sjældent for mig:)

Hun præsentere mig for en sød ung ja måske omkring de 30 år pige som åbenbart skal arb der et stykke tid men ville lege med Nong idag og det var super som sædvanligt. 

Men hun så sød nok ud til hun snart skal have besøg. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
dickens skrev, for 23 minutter siden:

Hov det var vist ikke den rigtige jailak tråd min anmeldelse røg i:)

Bare vi nu ikke får en eftersidning for afsporing :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
dickens skrev, den 25.8.2023 at 16:00:

Nå så var jeg lige forbi Nong idag til den helt store tur og det var som altid supergodt ligesom at hun er voldsomt tændt efter hun har været på ferie for hun var dælme klar og red mig med en fantastisk energy og det lykkedes hende også og få mig til afslutning 2 gange hvilket er sjældent for mig:)

Hun præsentere mig for en sød ung ja måske omkring de 30 år pige som åbenbart skal arb der et stykke tid men ville lege med Nong idag og det var super som sædvanligt. 

Men hun så sød nok ud til hun snart skal have besøg. 

Det lyder dejligt at Nong er tilbage. Hvad skal man gøre for at kunne komme i kontakt med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg
MMB skrev, for 7 timer siden:

Det lyder dejligt at Nong er tilbage. Hvad skal man gøre for at kunne komme i kontakt med hende?

Ringe/Skrive til hende. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...