Hop til indhold
Fisken16

Fantastisk oplevelse i Thisted

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/370487

Jeg var i dag taget ned for at besøge sirada og få 1 times massage og hj som jeg så tit har gjort, men det viste sig at Sirada havde fået en blodprop i hovedet og var blevet indlagt i Ålborg.

Så i stedet for sirada var der 2 andre piger, den ene var lidt kraftig men hun sagde at hun var god til at give massage, og det var helt rigtig, fantastisk massage, men hun tilbød ikke andet, så da timen var gået spurgte jeg den anden pige, en mindre, yngre og meget smuk pige (Kim) om jeg kunne få en halv time fp. Det kunne jeg godt, og hold da op en omgang jeg fik, hun var meget villig til alt, bj, 69, køs m.m. og inden jeg fik set mig om sad hun oven på mig og red så det syngede for mine ører, og det var endda uden kondom. Jeg måtte ret hurtigt overgi mig og skyde hele  ladningen af dybt oppe i hende,  men hun fortsatte med at arbejde med banditten, dog uden held, jeg er jo en ældre mand. Men her sluttede det ikke, så begyndte hun at massere mine fødder og ben, og inden hun var færdig var der gået 1 time, selvom jeg kun havde bestilt og betalt for en halv time. Hun forsøgte flere gange at få liv i mig igen, men stadig uden held.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fisken16 skrev, for 2 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/370487

Jeg var i dag taget ned for at besøge sirada og få 1 times massage og hj som jeg så tit har gjort, men det viste sig at Sirada havde fået en blodprop i hovedet og var blevet indlagt i Ålborg.

Så i stedet for sirada var der 2 andre piger, den ene var lidt kraftig men hun sagde at hun var god til at give massage, og det var helt rigtig, fantastisk massage, men hun tilbød ikke andet, så da timen var gået spurgte jeg den anden pige, en mindre, yngre og meget smuk pige (Kim) om jeg kunne få en halv time fp. Det kunne jeg godt, og hold da op en omgang jeg fik, hun var meget villig til alt, bj, 69, køs m.m. og inden jeg fik set mig om sad hun oven på mig og red så det syngede for mine ører, og det var endda uden kondom. Jeg måtte ret hurtigt overgi mig og skyde hele  ladningen af dybt oppe i hende,  men hun fortsatte med at arbejde med banditten, dog uden held, jeg er jo en ældre mand. Men her sluttede det ikke, så begyndte hun at massere mine fødder og ben, og inden hun var færdig var der gået 1 time, selvom jeg kun havde bestilt og betalt for en halv time. Hun forsøgte flere gange at få liv i mig igen, men stadig uden held.

Hvad måtte du give for sådan en omgang??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bobsy74 skrev, for 50 minutter siden:

Er Kim hende der er billeder af inde på annoncen ?

mvh

ja, sandsynligvis, men ikke hende i rødt tøj, kun hende i mørk bikini. Jeg er ikke helt sikker, men hun er super flot.

Del dette indlæg

Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, for 2 minutter siden:

Hvad måtte du give for sådan en omgang??

500 for den første time massage, den sidste time går vist ind under det vi ikke må skrive her, men det var forholdsvis billig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg snakkede med Sirada i dag, hun er kommet hjem fra sygehuset i Ålborg, men er ikke helt frisk. Hun er sluppet heldig fra hendes blodprop i hovedet, men det er for tidligt at sige om hun får men af det.

Desværre er Kim ikke hos hende længere, så den gode oplevelse kommer ikke igen!!!!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...