Hop til indhold
Jensen

eroticclick.com = ikke en hjemmeside for mig

Recommended Posts

Hej,

Jeg fik oprettet mig på eroticclick.com i håb om at det var en seriøs hjemmeside.

Jeg brugte ingen penge på at oprette mig, og det var mulig at skrive et par beskeder inden man skulle købe "mønter" for at skrive flere beskeder.

Dog får man tildelt flere "mønter" hvis man er på hjemmesiden flere dage i træk og hvis man kikker med på deres live streaming.

Svarene som jeg fik tilbage var med flere spørgsmål end svar jeg fik på mine spørgsmål :-) altså en måde for dem for at få mig til at købe flere "mønter" for at kunne svare deres spørgsmål tilbage.

Summa Summarum, jeg brugte ingen penge, de svar jeg fik tilbage tyder ikke på at det er en robot der svarer tilbage, men nok mere falske profiler/personer som er på hjemmesiden.

God søndag til alle.

Vh. Jens

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ingen skal bruge de sider. 

Hele fidussen er at du skal bruge mønter for at skrive og at det ikke engang er ægte kvinder/mænd man skriver med, men ansatte. Min bedstefar endte med at bruge en del penge på det, før jeg fik det stoppet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes hundredvis af den type sider alene på dansk. De er styret af den samme lille gruppe bagmænd der har et par studerende ansat til at skrive som "pigerne". Forhåbentligt er de på retur da de fleste må have hørt om dem nu, men for et par år tilbage kunne man finde en del ukreativt udførte annoncer på annoncelight som bare førte til at "pigen" havde "problemer med sin mail" og derfor gerne ville fortsætte samtalen et andet sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...