Hop til indhold
mads hh

Aldrig haft

Recommended Posts

Hej er en 22 årig. Fyr som ikke har prøvet sex. Endnu vil gerne gøre det med en glædsepige. Men tager de kunder som  ikke har prøvet det før.

Del dette indlæg

Link til indlæg
mads hh skrev, for 7 minutter siden:

Hej er en 22 årig. Fyr som ikke har prøvet sex. Endnu vil gerne gøre det med en glædsepige. Men tager de kunder som  ikke har prøvet det før.

Ja. Glædespiger er også mennesker ;) Alle glædespiger, har også haft en første gang - men ikke alle tager imod unge/uerfarne. Det bedste råd, er at finde den/de piger, der tiltrækker og smide en sms eller et opkald afsted. En god ide er at sætte sig ind i, hvilken pige du kontakter - står der f.eks hun kun tager imod mænd over 30, kan du spare dig tiden :wub:

Du kan også blot booke en tid og intet nævne - jeg har haft gæster, der først sagde det bagefter. Vi piger, er ofte gode til at fornemme hvis i er lidt nervøse etc. <3 

Spring ud i det, når du er klar. Lad være at overtænke. Husk alle er blot mennesker og så længe vi behandler hinanden med respekt, kan det ikke gå helt galt:D

Redigeret af SiaUngQ
  • Synes godt om 5
  • Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
mads hh skrev, for 6 minutter siden:

Hej unge fyr. Jamen selvfølgelig modtager glædespige dig, som aldrig har haft sex før og skal nok tage sig af dig, du skal,må nok oplyse det,når du kontakter hende, så hun ved, at det ikke skal gå alt for stærkt og du selv for en dejlig, vidunderlig og fræk oplevelse,samt nydelse med når du går derfra. Jeg ønsker dig alt held og lykke og håber det bedste for dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest 69manden
SiaUngQ skrev, for 2 minutter siden:

Ja. Glædespiger er også mennesker ;) Alle glædespiger, har også haft en første gang - men ikke alle tager imod unge/uerfarne. Det bedste råd, er at finde den/de piger, der tiltrækker og smide en sms eller et opkald afsted. En god ide er at sætte sig ind i, hvilken pige du kontakter - står der f.eks hun kun tager imod mænd over 30, kan du spare dig tiden :wub:

Du kan også blot booke en tid og intet nævne - jeg har haft gæster, der først sagde det bagefter. Vi piger, er ofte gode til at fornemme hvis i er lidt nervøse etc. <3 

Spring ud i det, når du er klar. Lad være at overtænke. Husk alle er blot mennesker og så længe vi behandler hinanden med respekt, kan det ikke gå helt galt:D

SiaUngQ, pænt Velskrevet og udformelering til den unge fyr og ja,han må lige sikre sig,at denne kvinde modtager ung, da mange af jer har en aldersgrænse som i fortrækker at få besøg af. Rigtig god søndag til dig 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
mads hh skrev, for 22 timer siden:

Hej Mads.. jeg vil aldrig anbefale købe sex, men hvis man ikke se en anden mulighed, så find du dig bare en pige. En dyr dansk pige. Forklarer hende du er ny til sex.

Har du prøvet noget andet ? Mit første sex var et bofællesskab som 21, der fik jeg en kæreste som jeg knaldet hver dag. Morgen middag aften, 3 gange på en dag. Det kan man ikke med en gp. Bedste oplevelse i mit liv.

Skriv gerne en PM.

Del dette indlæg

Link til indlæg

De fleste 22+ årige, der stadig er jomfruer har nok overvejet at gøre det gratis :P
Der er nok en psykisk barriere eller to eller tre. Det er jo mere trygge ramme hos en GP,.
og heller ikke jordens undergang at betale 1000kr for at miste mødommen på den måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Problemet er, det er en afhængighed som mange mænd får. Det ikke rart for en ung mand der kommer i stor gæld, for lidt pussy.

Der er os mere testosteron i unge mænd, gå heller til træning.. meget bedre.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Nóòb_from74 skrev, for 2 minutter siden:

Problemet er, det er en afhængighed som mange mænd får. Det ikke rart for en ung mand der kommer i stor gæld, for lidt pussy.

Der er os mere testosteron i unge mænd, gå heller til træning.. meget bedre.

Giver dig helt ret. 

lad være han skal finde en sød pige hvor de sammen kan udforske det seksuelle. 
det du får hos en GP kan smage godt men er aldrig den ægte vare. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Ts ligger i trolle graven. Vi lukker den her.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...