Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg tog en for holdet. FP 45 min. for 1000 kr. Indledende sms-kommunikation og aftale forløb fint, der er en mama på stedet som står for den del. Selve stedet ligger på en hovedgade i lille by. Ikke særligt diskret, med virksomheder og busstop tæt på. Pigen, som ikke optræder med navn, er en flot og spændstig kvinde. Virkelig dejlige fyldige og naturlige bryster, og højere end gennemsnit for de Thai-piger jeg har mødt. Alder som angivet i annonce på 34 år passer nok meget godt, måske med 5-10 år oveni. Det er svært at vurdere. Og jeg har tidligere taget fejl. Hun yder præcis det man betaler for. En temmelig lang massage. Meget lidt pirring undervejs. Og med tøj på. Turn around, rengøring af lillemanden med vådservietter og lidt blow. Og så ellers op og ride. Alt sammen uden øjenkontakt, og ikke den store indlevelse. Konklusion: Hun er et dejligt kvindemenneske, og jeg er sikker på at hun kan give mere end ved dette besøg. Så håber nogle andre finder vejen til det. Jeg gjorde ikke.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 10 minutter siden:

 Konklusion: Hun er et dejligt kvindemenneske, og jeg er sikker på at hun kan give mere end ved dette besøg. Så håber nogle andre finder vejen til det. Jeg gjorde ikke.  

Jeg forstår virkelig ikke hvordan din konklusion kan lande på det, når man mange andre steder kan få en oplevelse man sent eller aldrig glemmer for et par hundrede kroner mere.

Og hvor har de thai piger der tører ens pik af med vådserviette fået den åndsvage ide fra. For mig findes der ikke noget mindre sexet en få gnubbet mit følsomme pikhoved med en kold og kradsende serviet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været der første dag hun lige var ankommet til Ejby. Hun er meget sød, men ikke medlevende -gode massagehænder og ok. massage -fp blev hurtigt overstået -måtte minde hende om bj var aftalt uden -hun tøede lidt op efterhånden -og bad mig snart komme igen -men det gør jeg nok ik. Gik igennem hele huset i mørke -kun lys i det rum -tingende skulle foregå i -toilet på 1. sal i mørke... Synes nu det er dejligt, at fået tørret sig med en vådserviet;-) Mener hun sagde hun var 43år. 

Redigeret af Møffe
glemte noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Har været der.... Magen til ikke tilstede værende kvinde har jeg sjældent prøvet....ikke engang massagen var god, hun sad og hang hen over kroppen...Kommer ikke igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
skoda skrev, for 1 time siden:

Hej 

Har været der.... Magen til ikke tilstede værende kvinde har jeg sjældent prøvet....ikke engang massagen var god, hun sad og hang hen over kroppen...Kommer ikke igen 

Skrevet med andre ord, men tæt på den oplevelse jeg havde med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mildur skrev, for 2 timer siden:

Skrevet med andre ord, men tæt på den oplevelse jeg havde med hende. 

Tja næsten den dårligste oplevelse til dags dato 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...