Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besøgte i går Nahomy i Horsens. Jeg har længe fantaseret om at blive domineret, men ikke taget modet til mig før nu.

 

Jeg aftalte 30 min. Og ankom til huset og blev lukket ind. Hun var som aftalt klædt i lak og wetlook fra top til tå. Hun er større end på billederne, men dejlig krop og smukt ansigt. 

 

Efter at have smidt tøjet bad hun mig vaske hænder og hun vaskede min allerede stive pik. Jeg fortalte at det var første gang, og vi aftalte stopord.

 

Så bandt hun min pik op, og jeg blev beordret ned på alle fire på gulvet og blev beordret til at slikke hendes sko, mens hun gav smæk med flere forskellige piske eller hvad det var. Hun smækkede hårdt men ikke for hårdt - det var totalt lækkert, når hun ramte pikken. Så blev jeg beordret om på ryggen, og hun stillede sig på min pik med den ene stillet, og lidt efter hovedet. 

 

Og så satte hun sig ned over mit hoved og pressede sin glatte fisse ned. Der var ikke meget plads at bevæge sig på, men jeg fik tungen ud, og slikkede til den blev våd, så rejste hun sig og bad mig hjælpe hende af med hendes overdel, så blev jeg beordret til at kysse/slikke bryster. Hun stoppede mig og gav et par lussinger, inden hun tungekyssede mig og slikkede/bed min øreflipper.

 

Og så blev jeg bedt om at ligge mig på sengen, og herfra forsvinder deltaljerne. Mine arme blev spændt fast og jeg fik blindfold på. Hun satte sig nede ved min røv og brugte en eller anden form for olie på min pik og smurte også min røv ind. Og så begyndte hun at lege med pikken og nosserne. Gav mig besked på, at jeg skulle give besked, når jeg var ved at komme for det skulle hun styre. Så tog hun en dildo - eller hvad det var - med vibrator og kørte den op i min røv. Fuck det var godt. Hun kneppede mit hul - måske hun skiftede dildo - jeg ved det ikke, for jeg var helt væk og liderlig. Hun trak min udløsning ad flere omgange, indtil hun gav mig lov og fuck det var lækkert. 

 

Bagefter tørrede mig godt og grundigt, inden jeg fik tøj på. Hun spurgte indtil min oplevelse og vi kyssede et par gange, inden vi sag farvel. Absolut den frækkeste oplevelse jeg har haft hos en GP..

 

https://annoncelight.dk/showad/293301

Del dette indlæg


Link til indlæg
latex skrev, for 3 timer siden:

Er hun Dansker, eller hvad sprog komikere i på..:)

Hun taler perfekt engelsk. Talte med hende idag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewBear skrev, for 13 timer siden:

Er hun behåret og i givent fald hvor meget?

Helt glat tænker jeg. Min tunge fandt i hvert fald ikke noget hår

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte denne skønhed i går eftermiddags i Aalborg.. Og må sige jeg blev positivt overrasket da hun åbnede døren. Hun er virkelig en flot og smuk kvinde og hun stod i det frækkeste sorte outfit.. Jeg fik den bedste oplevelse med hende og det var min første gang med en Domina.

Jeg havde noget at den samme oplevelse som Mi Aarhus og det er ikke sidste gang jeg skal besøge hende. Og jeg fik den vildeste orgasme jeg nogensinde har fået.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...